Pe(r)rongeluk (3)

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Plaats reactie

Welke foto mag de andere 2 naar de finale vergezellen?

FOTO I
14
33%
FOTO J
24
56%
FOTO K
5
12%
 
Totaal aantal stemmen: 43

Trainspotterke

Pe(r)rongeluk (3)

Bericht door Trainspotterke »

Bij deze de derde en laatste voorronde van de fotowedstrijd "Pe(r)rongeluk"! :wink:
Deze keer zijn het maar drie fotootjes, wat de keuze nog vergemakkelijkt! :wink:
De winnende foto van deze ronde zal samen met de 2 andere uit de vorige rondes doorgaan naar een finaleronde! :wink:

De stemming duurt tot en met woensdag 29 maart 17.00u ! :wink:

FOTO I (verlaten spoorhal): Afbeelding FOTO J (spooronderdoorgang Brussel-Zuid): Afbeelding FOTO K (wachtzaal Oostkamp): Afbeelding Stemme maar! :wink:
Gebruikersavatar
trainfreak
Berichten: 2626
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere

Bericht door trainfreak »

Foto 1!
Foto 3 zegt me nx! :oops:
Foto 2: tjah, mooie foto maar de voorkeur gaat uit naar foto 1.
groentje
Berichten: 7273
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

De tweede. Hoewel de eerste ook wel mooi is, de tweede begrijp ik niet goed. Misschien omdat ik een betekenis probeer te vinden waar er geen is...
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Foto J. Ahoewel: waar zijn de reizigers :?:
Wouter DH

Bericht door Wouter DH »

Hallo,

Bekijk deze foto's nu eens zonder aan de wedstrijd te denken. En wat zie je dan... eigenlijk zie je schrijnende beelden. :cry:

Een foto van een verlaten spoorhal, een foto van een wachtkamer - maar enig onderhoud ontrbeekt totaal - en een foto van een hypermoderne spoorwegtempel. Zou de NMBS beter ook niet wat investeren in de kleinere stationnetjes?? De puur Belgische reiziger wil toch ook wel wat comfort nee :?:

De romantiek van zo'n verlaten spoorhal heeft toch wel wat. Geef mij dus maar foto 1. Foto 2 is idd een mooie foto, maar iets te gemaakt. Het leeft niet echt. En foto 3, tja, dat is al wat afgeleefd hé :wink:

Groetjes,

Wouter
groentje
Berichten: 7273
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Het is die gang, vlak onder de sporen, naast de hoofdcorricor met de winkels, met waar alle trappen op uit komen, en alle trappen naar de perrons beginnen, zo'n soort tussenverdieping. En daar is meestal niemand, heb ik ook al gemerkt.
1607

Bericht door 1607 »

ik ga toch voor foto 2. zoals Jonathan zich afvraagt: waar zijn de reizigers. het afgelikte en drukste station van belgie en toch geen enkele reiziger. het zet mij zeker aan het nadenken.
Jonathan

Bericht door Jonathan »

1607 schreef:ik ga toch voor foto 2. zoals Jonathan zich afvraagt: waar zijn de reizigers. het afgelikte en drukste station van belgie en toch geen enkele reiziger. het zet mij zeker aan het nadenken.
Is dat niet Brussel-centraal gevolgt dor Gent-Sint-Pieters :?:
1607

Bericht door 1607 »

tweede drukste. centraal is idd drukste dan brussel zuid met ongeveer 250.000 reizigers per week.
Lukas
Berichten: 1670
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:44
Locatie: Rotselaar L 35

Bericht door Lukas »

Hoi Iedereen,

Ik heb op foto I gestemd omdat ik de desolaatheid van de foto indrukwekkend vind.

Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Slos

Bericht door Slos »

Foto I voor mij. Grappig om zien dat de natuur zich terug meester maakt van die loods.
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

foto I vind ik de beste
Bert

Bericht door Bert »

Foto J!

Foto I is wel mooi, maar er scheelt iets aan en ik weet niet wat. :?
Foto J vind ik geslaagd door het witte licht op de paarseschijn van de marmeren vlakken
De derde foto: Oostkamp->Oostblok? :roll:
Plaats reactie