Nadat de reizigers in Brugge waren afgestapt ging de reis leeg verder tot Oostende. Daar verbleef de trein een 2 tal uurtje om daarna terug te keren naar Brugge en zo verder naar Aachen en Zürich.
Hier zie je de aankomst van de lege trein in Oostende:
Steven schreef:brussel oostende was tb iemand van brussel
Tosci ot Etb zeker? Kunnen zij mss alleen bepalen wat v is met 17hv? Speciale tabellen of wa?
tja zoveel details wil ik ni geven want als je tosci (instructeur) of etb wil worden ben je toch tb geweest he , trouwens met 17 hv is niks mis mee he enkel in binnenverkeer is er de beperking van 12 hv
Ze hebben het perron 9/10 in Brugge lang genoeg gemaakt, want er konden zonder problemen 17 rijtuigen aan.
Ik heb ook gehoord dat dit normaal gezien niet geplant was, want hij ging vertrekken uit Caleis zo via Parijs maar door die staking mochten ze het land ni in dus hebben ze hem naar Oostende gebracht om vandaaruit te vertrekken.
Bert schreef:Nadat de reizigers in Brugge waren afgestapt ging de reis leeg verder tot Oostende. Daar verbleef de trein een 2 tal uurtje om daarna terug te keren naar Brugge en zo verder naar Aachen en Zürich.
Hier zie je de aankomst van de lege trein in Oostende:
Zurich ik denk dat je mis bent want ze gaan via Innsbruck Brenner zo naar Venezia.
Bert schreef:Nadat de reizigers in Brugge waren afgestapt ging de reis leeg verder tot Oostende. Daar verbleef de trein een 2 tal uurtje om daarna terug te keren naar Brugge en zo verder naar Aachen en Zürich.
Hier zie je de aankomst van de lege trein in Oostende: