HLD 77 in Nederland

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Jerommeke

HLD 77 in Nederland

Bericht door Jerommeke »

NMBS reek 77 16-03-06 Amersfoort-Vlasakkers
Bijlagen
NMBS reek  77 16-03-06 Amersfoort-Vlasakkers 800X600.JPG
NMBS reek 77 16-03-06 Amersfoort-Vlasakkers 800X600.JPG (146.9 KiB) 9536 keer bekeken
Sander

Re: HLD 77 in Nederland

Bericht door Sander »

Op de Zeeuwse Lijn dacht ik vandaag wel even een fotootje te maken van 2x 77 met unit cargo, maar dat werd hopeloos: beetje zon, heel veel schaduw :cry: .
Trainspotterke

Re: HLD 77 in Nederland

Bericht door Trainspotterke »

Sander schreef:Op de Zeeuwse Lijn dacht ik vandaag wel even een fotootje te maken van 2x 77 met unit cargo, maar dat werd hopeloos: beetje zon, heel veel schaduw :cry: .
Ik dacht dat het nu locomotieven van de reeks 55 waren die de reeks 77 sinds december 2005 vervangen heeft tussen Ford Genk en Vlissingen Sloe! :?
fotostop.be
Berichten: 15
Lid geworden op: 26 feb 2006, 13:11
Contacteer:

Re: HLD 77 in Nederland

Bericht door fotostop.be »

Ik dacht dat het nu locomotieven van de reeks 55 waren die de reeks 77 sinds december 2005 vervangen heeft tussen Ford Genk en Vlissingen Sloe! :?[/quote]

Dat klopt ook voor een deel, de reeks 55 wordt gebruikt om de fordtrein vanuit Genk naar Sloe te brengen.
Maar er wordt de laatste tijd ook een setje reeks 77 gebruikt voor een Unit Cargo trein, naar Venlo. Deze locs staan daar een tijdje te wachten,
en hebben de tijd om een keer naar het Sloe te rijden.
Deze komen normaal los naar het Sloe, maar het is al vaker voorgekomen dat ze een trein bij hadden. Een tijdje terug hadden ze zelf een Fordtrein bij,
die uit Duitsland kwam.

Groeten,
Pascal Martens
http://fotostop.be
Pascal Martens
http://fotostop.be
TreinenFanaat

Bericht door TreinenFanaat »

Afbeelding NMBS - 7776 - 7788 met een unit-cargo-trein te Tilburg-Reeshof op 11 Maart 2006.
Afbeelding NMBS - 7783 - 7786 met een unit-cargo-trein te Tilburg-Reeshof op 11 Maart 2006.
Afbeelding NMBS - 7786 - 7783 met een unit-cargo-trein te Gilze-Rijen op 11 Maart 2006.

Spoorse Groet,
J :wink: hannes.
Taurus

Bericht door Taurus »

Ook nog even een bijdrage van mijn kant. Vandaag gemaakt :)
Bijlagen
HLR 7776 en 7780 met Volvotrein 46253 bij Zenderen op 23 april 2006
HLR 7776 en 7780 met Volvotrein 46253 bij Zenderen op 23 april 2006
7779Zenderen.jpg (157.46 KiB) 9081 keer bekeken
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22550
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

alle foto's bewijzen steeds wat mijn idee was, dat dak van de 77 had van in begin in het zwart of donker grijs moeten zijn, dan zou je dat zo ni merken als die vuil is, nu dus wel
Wover

Bericht door Wover »

TreinenFanaat schreef:Afbeelding

hier ziet die 77 er wel stoer uit vind ik :lol:
TBbart

Bericht door TBbart »

komt grotendeels door het weer... velen denken dat het dan geen fotoweer is maar toch komen er dan van die echt stoere foto's uit.
:D
Sander

Bericht door Sander »

TBbart schreef:komt grotendeels door het weer... velen denken dat het dan geen fotoweer is maar toch komen er dan van die echt stoere foto's uit.
:D
Nou; die frontseinen zijn natuurlijk fake, gewoon gedaan met Photoshop of wat dan ook. En het licht is nou ook niet echt optimaal te noemen, vergelijk maar eens met deze foto, waaraan niets fake is.
TBbart

Bericht door TBbart »

ja, zou kunnen had daar niet op gelet maar blijkbaar heeft treinenfanaat hem ofline gehaalt want hij staat der niemeer :D
Frank
Berichten: 229
Lid geworden op: 31 jan 2006, 23:48

Bericht door Frank »

TBbart schreef:ja, zou kunnen had daar niet op gelet maar blijkbaar heeft treinenfanaat hem ofline gehaalt want hij staat der niemeer :D
De site is ten onder gegaan aan zijn eigen succes. De bandbreedte is opgebruikt.
Jerommeke

Bericht door Jerommeke »

Bandwidth Limit Exceeded


The server is temporarily unable to service your request due to the site owner reaching his/her bandwidth limit. Please try again later.
--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.34 Server at http://www.treinenfanaat.nl Port 80

:D
Sander

Bericht door Sander »

Tsja, als je geen fatsoenlijke server kunt betalen moet je ook geen forum beginnen (of gaan werken) :wink: .
Jerommeke

Bericht door Jerommeke »

Mijn foto's verder elke keer verwijderd, slechte kwaliteit zeiden ze.
Maar het ligt gewoon aan de bandwidth
Plaats reactie