HLD 77 in Nederland

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
edje

Bericht door edje »

Afbeelding 24-02-2006
De Lutte ( op de grens tussen NL en D, in de verte is het eerste duitse voorsein al te zien)
7781 + 7788


Afbeelding
Klik op de foto voor een filmpje van de trein.

7777 en 7773 naderen Hengelo op 23-03-2006
Jerommeke

Bericht door Jerommeke »

Hij is echt wreed heh die trein
Sander

Bericht door Sander »

edje schreef:24-02-2006
De Lutte ( op de grens tussen NL en D, in de verte is het eerste duitse voorsein al te zien)
7781 + 7788
Heb je een straatnaam bij die plek ofzo? Leuk plekje, en leuke foto :) .
edje

Bericht door edje »

nee, die houdt je nog van me te goed.
Sander

Bericht door Sander »

We wachten vol spanning :) .
edje

Bericht door edje »

Afbeelding Lossersedijk De snelweg is natuurlijk de A1
Sander

Bericht door Sander »

Merci merci merci, van de zomer daar is wat proberen! 8)
TreinenFanaat

Bericht door TreinenFanaat »

Sander schreef:Tsja, als je geen fatsoenlijke server kunt betalen moet je ook geen forum beginnen (of gaan werken) :wink: .
Zal zeker zo door gaan!! Je maakt zo goede vrienden.

Spoorse Groet,
J :wink: hannes.

P.S Dit is mij laaste keer opdit forum, met dan aan Sander!! :evil:
groentje
Berichten: 7281
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Ach, kom, nooit gehoord van smilies, je weet wel, die gele gezichtjes bij een tekst? Sander bedoelde het duidelijk niet ernstig, en hoewel ik er de grap niet direct van inzie, moet je er ook niet direct een aanval inzien...
Sander

Bericht door Sander »

groentje schreef:Ach, kom, nooit gehoord van smilies, je weet wel, die gele gezichtjes bij een tekst? Sander bedoelde het duidelijk niet ernstig, en hoewel ik er de grap niet direct van inzie, moet je er ook niet direct een aanval inzien...
Nee, was het ook idd niet, het was slechts een tip om een fatsoenlijke server aan te schaffen, vandaar ook dat " :wink: " :) .

Ik snap trouwens niet wat meneer bedoeld met dat "vrienden"... Je komt op een forum immers niet om vrienden te maken, maar om gezellig met vrienden om te gaan... :wink:
TreinenFanaat

Bericht door TreinenFanaat »

Sander schreef:
groentje schreef:Ach, kom, nooit gehoord van smilies, je weet wel, die gele gezichtjes bij een tekst? Sander bedoelde het duidelijk niet ernstig, en hoewel ik er de grap niet direct van inzie, moet je er ook niet direct een aanval inzien...
Nee, was het ook idd niet, het was slechts een tip om een fatsoenlijke server aan te schaffen, vandaar ook dat " :wink: " :) .

Ik snap trouwens niet wat meneer bedoeld met dat "vrienden"... Je komt op een forum immers niet om vrienden te maken, maar om gezellig met vrienden om te gaan... :wink:
Jij bedoelt het niet kwaat wou je zeggen? Waarom zeik je wel iemand af? En dit is niet de eerst keer! Je denkt dat je altijd alles beter weet! Ik betaal verdomme 125euro per jaar voor me website, en ik kan er niks aan doen dat er ie steeds er uit ligt!

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
groentje
Berichten: 7281
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Heren, ik heb niks te maken met jullie onderlinge vetes, maar dit forum is hier niet het juiste platform om ze uit te vechten.
Sander

Bericht door Sander »

groentje schreef:Heren, ik heb niks te maken met jullie onderlinge vetes, maar dit forum is hier niet het juiste platform om ze uit te vechten.
Tsja, idd, ik snap ook niet waar Johannes op doelt eigenlijk... Andere Sander waarschijnlijk? Ik ken hem in ieder geval (gelukkig???) niet. Je doet wel meer van die dingen in Nederland bij mensen die je totaal niet kennen, ik weet dat je daarom berucht bent maar dat wil niet zeggen dat ik je volgende slachtoffer moet worden...
TreinenFanaat

Bericht door TreinenFanaat »

Sander schreef:
groentje schreef:Heren, ik heb niks te maken met jullie onderlinge vetes, maar dit forum is hier niet het juiste platform om ze uit te vechten.
Tsja, idd, ik snap ook niet waar Johannes op doelt eigenlijk... Andere Sander waarschijnlijk? Ik ken hem in ieder geval (gelukkig???) niet. Je doet wel meer van die dingen in Nederland bij mensen die je totaal niet kennen, ik weet dat je daarom berucht bent maar dat wil niet zeggen dat ik je volgende slachtoffer moet worden...
Wat ben jij een schijnheilig ventje zeg! Je kent me wel, maar doet als of je me niet kent. Echt zwak. He' Sander Broerse!!!!!
Mark7758
Berichten: 578
Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Mark7758 »

Heren.
Kunt uw uw meningsverschil buiten dit forum bespreken?
Dit is 1 van de reden dat een aantal mensen is weggegaan.
Ga zo door en er is hier straks niemand meer.
Antwoorden is niet nodig.
Dus terug naar het onderwerp fotografie.
Treinen op tijd laten rijden is niet moeilijk.
Alleen die reizigers maken het zo lastig.
Plaats reactie