5176.

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
fitnessboy
Berichten: 145
Lid geworden op: 27 aug 2008, 15:51

Re: 5176.

Bericht door fitnessboy »

Break302 schreef:Ik kan mis zijn, want het is al een tijdje terug !
Maar ik dacht dat het een leeg stel was, dus 51 met M2 dat achter op een stil staande trein was gereden met DB Fad wagens.
Wat ik nog zeker weet is dat de bestuurder boven op de kolen wagens lag :( , maar ik weet niet meer of die man die salto mortale overleefd had :cry: .

Jos
bestuurder heeft het overleefd. ik heb het verhaal al dikwijls gehoord , het was een bestuurder van hasselt dat weet ik wel die lag met de cabine op de wagen voor zich een seingever had het sein te vroeg al open gezet en zo reden er treinen in dezelfde sectie
Serie51

Re: 5176.

Bericht door Serie51 »

Locomotief 5175 schreef:Er bestaat een boekje " Onze Spoorwegen 5 " alles over de serie 51 te koop bij de TSP. 128 blz. dik.
Bedankt voor de info :!: :D

Ik heb nog weet van een ernstig treinongeval in Wetteren-Kwatrecht in de jaren 70tig.Ik herinner me dat de loc van het talut naar beneden gekomen was :!: Heeft iemand daar toevallig nog foto's van of circuleren deze foto's al ergens op dit forum :?:
Gebruikersavatar
Bibke
Berichten: 2954
Lid geworden op: 02 aug 2006, 22:51
Locatie: Kaulille (Afkomstig van LPP)

Re: 5176.

Bericht door Bibke »

Per ongelijk nog eens op dit item gevallen.

Enige tijd geleden heb ik een groep aangemaakt over deze loc: https://www.flickr.com/groups/3015387@N20/pool/
Ik ben abonnee van “OP DE BAAN”, U ook?
www.pfttsp.be
www.cfbocq.be
www.retrotrain.be
AfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie