HSL Noord/L4

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Plaats reactie
Accelerat
Berichten: 2771
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

HSL Noord/L4

Bericht door Accelerat »

Een bekende van mij, wil een deel van de L4 (voor een klein deeltje) voor Train Simulator als route na gaan bouwen. Nu wil hij dit wel zo realistisch mogelijk maken door middel van photoskins. Nu kan ik voor het Nederlandse deel wel aan voldoende foto's komen, maar niet van België aangezien hier moeilijk bij te komen is. Daarom zou ik jullie willen vragen of jullie toevallig nog foto's e.d. hebben.
Met name foto's van Noorderkempen zou behulpzaam zijn aangezien ik daar verder niet kom. De foto's die nodig zijn, zijn goede detail foto's, loodrecht gefotografeerd, zodat deze makkelijk omgezet kunnen worden in een photoskin object.
Dingen die bijvoorbeeld handig zouden kunnen zijn:
-Foto's van Belgische HST masten
-De bielzen en hoe heel de rails er van de HSL in België uit ziet
-Ophanging van de draden
-Plaatsnaambordjes
- ...
...

Het zou erg fijn zijn als jullie ons konden helpen met het maken van foto's want dan kan de bouw snel starten. :wink:
Bijvoorbaat dank! :D
Fles

Re: HSL Noord/L4

Bericht door Fles »

http://www.tucrail.com/nl/info/stopplaa ... kempen.htm

da's in ieder geval een bordje. In Paint Shop kun je dat wel zodanig rechttrekken dat het lijkt of je er recht voor staat..
mat64

Re: HSL Noord/L4

Bericht door mat64 »

ff kleine correctie
omgeving foto's zijn ook welkom dus hoeven niet persee loodrecht te zijn
echt ALLES is welkom.

Groet Arjan :wink:
Stijn D.C.
Berichten: 801
Lid geworden op: 05 feb 2006, 15:23
Contacteer:

Re: HSL Noord/L4

Bericht door Stijn D.C. »

sncf-sncb schreef:Een bekende van mij, wil een deel van de L4 (voor een klein deeltje) voor Train Simulator als route na gaan bouwen. Nu wil hij dit wel zo realistisch mogelijk maken door middel van photoskins. Nu kan ik voor het Nederlandse deel wel aan voldoende foto's komen, maar niet van België aangezien hier moeilijk bij te komen is. Daarom zou ik jullie willen vragen of jullie toevallig nog foto's e.d. hebben.
Met name foto's van Noorderkempen zou behulpzaam zijn aangezien ik daar verder niet kom. De foto's die nodig zijn, zijn goede detail foto's, loodrecht gefotografeerd, zodat deze makkelijk omgezet kunnen worden in een photoskin object.
Dingen die bijvoorbeeld handig zouden kunnen zijn:
-Foto's van Belgische HST masten
-De bielzen en hoe heel de rails er van de HSL in België uit ziet
-Ophanging van de draden
-Plaatsnaambordjes
- ...
...

Het zou erg fijn zijn als jullie ons konden helpen met het maken van foto's want dan kan de bouw snel starten. :wink:
Bijvoorbaat dank! :D

Hallo,

Een deel van deze lijn ligt al in de route van Frans :wink:
Accelerat
Berichten: 2771
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

Re: HSL Noord/L4

Bericht door Accelerat »

Stijn D.C. schreef:
sncf-sncb schreef:Een bekende van mij, wil een deel van de L4 (voor een klein deeltje) voor Train Simulator als route na gaan bouwen. Nu wil hij dit wel zo realistisch mogelijk maken door middel van photoskins. Nu kan ik voor het Nederlandse deel wel aan voldoende foto's komen, maar niet van België aangezien hier moeilijk bij te komen is. Daarom zou ik jullie willen vragen of jullie toevallig nog foto's e.d. hebben.
Met name foto's van Noorderkempen zou behulpzaam zijn aangezien ik daar verder niet kom. De foto's die nodig zijn, zijn goede detail foto's, loodrecht gefotografeerd, zodat deze makkelijk omgezet kunnen worden in een photoskin object.
Dingen die bijvoorbeeld handig zouden kunnen zijn:
-Foto's van Belgische HST masten
-De bielzen en hoe heel de rails er van de HSL in België uit ziet
-Ophanging van de draden
-Plaatsnaambordjes
- ...
...

Het zou erg fijn zijn als jullie ons konden helpen met het maken van foto's want dan kan de bouw snel starten. :wink:
Bijvoorbaat dank! :D

Hallo,

Een deel van deze lijn ligt al in de route van Frans :wink:
Dit gaat om een ander project, dat op dit moment nog niet eens op de tekentafel ligt, de ideeën zijn er zeker om er sirieus aan te beginnen. Dit gaat er niet om wie de beste route kan bouwen of mensen dwars te liggen, dat zeker niet! Gewoon eigen initiatief. :wink:
Stijn D.C.
Berichten: 801
Lid geworden op: 05 feb 2006, 15:23
Contacteer:

Re: HSL Noord/L4

Bericht door Stijn D.C. »

no problem :wink:
Plaats reactie