Filisur, Zwitserland, krokus vakantie 2008

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Plaats reactie
2012
Berichten: 516
Lid geworden op: 18 aug 2006, 22:22
Locatie: Deinze
Contacteer:

Filisur, Zwitserland, krokus vakantie 2008

Bericht door 2012 »

Voor de zoveelste keer op reis naar Zwitserland ... het blijft adembenemend mooi ginder, zowel landschap als de treintjes :lol:

Ziehier een selectie van enkele foto's, de rest staat op mijn website (link onderaan deze post :wink: )

Deze keer een studio gevonden in Filisur, zo ziet dit berg dorpje eruit bij nachte
Afbeelding Het stationnetje
Afbeelding Afbeelding Overdag ziet het er zo uit 8)
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding En veel treinen gezien ook natuurlijk :lol:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding De sneeuwhoogte :!: 8) :lol:
Afbeelding Afbeelding Ook nog es een werkplaats bezocht
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Voila, de rest zie op mijn website dus :wink:
Patrick
Berichten: 2289
Lid geworden op: 08 feb 2006, 18:42
Locatie: FI (= Ieper)

Re: Filisur, Zwitserland, krokus vakantie 2008

Bericht door Patrick »

Ah, prachtige foto's, we smelten al van de "goesting" :)
En geen spoor van de opwarming der aarde te bespeuren :wink:
Sander14

Re: Filisur, Zwitserland, krokus vakantie 2008

Bericht door Sander14 »

Hier in Nederland zitten we te zeuren als er een paar blaadjes op de rails liggen en daar rijden ze met een halve meter sneeuw!!! Mooie plaatjes.
Gebruikersavatar
trainfreak
Berichten: 2627
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere

Re: Filisur, Zwitserland, krokus vakantie 2008

Bericht door trainfreak »

[quote="2012"]
Ziehier een selectie van enkele foto's, de rest staat op mijn website (link onderaan deze post :wink: )

De link is gaan vliegen zeker? :twisted:
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22511
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Filisur, Zwitserland, krokus vakantie 2008

Bericht door Steven »

trainfreak schreef:
2012 schreef: Ziehier een selectie van enkele foto's, de rest staat op mijn website (link onderaan deze post :wink: )

De link is gaan vliegen zeker? :twisted:
nee die ligt onder de sneeuw :-) :lol: :lol: :lol:
K V B
Berichten: 3322
Lid geworden op: 30 jun 2006, 13:20
Locatie: Wengwald, Zwitserland

Re: Filisur, Zwitserland, krokus vakantie 2008

Bericht door K V B »

2012 schreef: Ziehier een selectie van enkele foto's, de rest staat op mijn website (link onderaan deze post :wink: )
Let even op de loc met reklame voor "Log-In". Dit is de Zwitserse machinisten school. Zouden er met die loc ook opleidingsritten gedaan worden :-)
jumper

Re: Filisur, Zwitserland, krokus vakantie 2008

Bericht door jumper »

PRACHTIGE FOTO's haha haha geniaal , die foto met de sneeuw hoger dan uw hoofd, :) beestig.

Echt sjieke foto's! Vooral ldien met da beekske en de trein, altijd fijn, de mix natuur-trein!!!!

Daje nog veel op conge ku gaan naar daar en nog veel zo'n foto's kan nemen en delen met ons.

echt lekker
Plaats reactie