Hallo,
De E656 064 komt aan in Bruneck met autotrein 1603 Rome-S. Candido/Innichen. De autotransporters worden in Bruneck afgehaakt. De trein had 2 auto's mee. Samenstelling: 2x Hbccqs - 1x DDm - 2x Bc - 1x Mu - 1x T2S - 1x Excelsior - 1x Mu. 10/02/08.
Let vooral op de verdeling slaapwagen-ligwagen
Meer foto's: http://www.nachtzug.be
Groeten,
Joris De Mol
Autotrein 1600/1/2/3.
Re: Autotrein 1600/1/2/3.
Interessant!
Waarvoor waren die twee Hbccqs in de trein opgenomen en rijden die op regelmatige basis mee?
Waarvoor waren die twee Hbccqs in de trein opgenomen en rijden die op regelmatige basis mee?
Re: Autotrein 1600/1/2/3.
Hallo,
Daar zaten die 2 auto's in.
Die rijden op regelmatige basis mee. In Bruneck kan men zowiso meer laden op 1 verdiep, dus is een DDm niet echt zo nodig....
Groeten,
Joris De Mol
Bert schreef:Interessant!
Waarvoor waren die twee Hbccqs in de trein opgenomen en rijden die op regelmatige basis mee?
Daar zaten die 2 auto's in.
Die rijden op regelmatige basis mee. In Bruneck kan men zowiso meer laden op 1 verdiep, dus is een DDm niet echt zo nodig....
Groeten,
Joris De Mol
Re: Autotrein 1600/1/2/3.
nou snap ik er echt niks meer van.
Er waren 2 gesloten wagens mee, met elk 1 auto erin. Er was een autotransportwagen mee, zonder auto's. En alle inzittenden hadden per persoon een heel rijtuig voor zichzelf?
Er waren 2 gesloten wagens mee, met elk 1 auto erin. Er was een autotransportwagen mee, zonder auto's. En alle inzittenden hadden per persoon een heel rijtuig voor zichzelf?
Re: Autotrein 1600/1/2/3.
Hallo,
Die gesloten wagens zijn gewoon oude autotransporters (voordelen: de auto's zijn perfect beschermd, en er kunnen monovolumes mee, nadeel: weinig capaciteit, maar zoals je ziet is dat hier geen probleem), in België heeft men er ook nog zo gehad.
Ik denk zelfs dat die 2 auto's in 1 wagon stonden.
Waarom dan 2 wagons en een DDm? Misschien verwachte men meer volk voor de terugrit diezelfde avond.
De avond ervoor waren er 3 Hbccqs'sen en 3 DDm's mee.
Van de trein stapte overigens nog meer volk af, de meesten waren er zonder auto. Vergeet niet dat die trein al autowagens heeft achtergelaten in Bozen (volgens DB toch).
Groeten,
Joris De Mol
Die gesloten wagens zijn gewoon oude autotransporters (voordelen: de auto's zijn perfect beschermd, en er kunnen monovolumes mee, nadeel: weinig capaciteit, maar zoals je ziet is dat hier geen probleem), in België heeft men er ook nog zo gehad.
Ik denk zelfs dat die 2 auto's in 1 wagon stonden.
Waarom dan 2 wagons en een DDm? Misschien verwachte men meer volk voor de terugrit diezelfde avond.
De avond ervoor waren er 3 Hbccqs'sen en 3 DDm's mee.
Van de trein stapte overigens nog meer volk af, de meesten waren er zonder auto. Vergeet niet dat die trein al autowagens heeft achtergelaten in Bozen (volgens DB toch).
Groeten,
Joris De Mol