Pe(r)rongeluk

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.

Wie moet er Pe(r)rongeluk volgens u winnen?

FOTO B
11
24%
FOTO E
24
52%
FOTO J
11
24%
 
Totaal aantal stemmen: 46

OO-MSS

Bericht door OO-MSS »

foto E
1607

Bericht door 1607 »

wedstrijd is gedaan sinds 19 april. maaar van wie is nu die winnende foto?
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Excuseer voor de vertraging, maar kon gedurende de hele week niet op de computer!

Die twee E-stemmen zijn inderdaad te laat, maar dan nog heeft FOTO E een grote voorsprong op zijn tegenkandidaten! :wink:
1607

Bericht door 1607 »

allee nie rond de pot draaien he. zeg gewoon van wie die foto is. :shock:
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Proficiat dus aan Davy met zijn winnende foto van Antwerpen-Centraal by night! :D :wink:

Ook dank aan de twee andere finalisten, namelijk Rafmaninov met zijn catacomben van Brussel-Congres en 1607 met zijn verlaten foto van FBMZ! :wink:

Ook dank aan alle andere kandidaten die de moeite gedaan hebben om een foto in te zenden! :wink:

De volgende wedstrijd zal hoogstwaarschijnlijk pas ten vroegste voor juli zijn, aangezien schoolwerk momenteel niet toelaat om er veel mee bezig te zijn! Dit is trouwens ook de reden dat de wedstrijd Per(r)ongeluk zo lang geduurd heeft! :wink:
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

1607 schreef:allee nie rond de pot draaien he. zeg gewoon van wie die foto is. :shock:
Geduld, jong, geduld! :D Was nog aan het typen! :P
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

P.S. fotowedstrijdhgbtf@gmail.com is blijkbaar door een virus getroffen! :shock: Had dit ook al te horen gekregen van Simpy.be die een mail van dit adres gekregen had zonder dat ik er één verzonden had! :shock:

Weet er soms iemand wat ik kan doen om dat beest weer weg te jagen?
Wover

Bericht door Wover »

da's gewoon een spoof mail, daar kunde zelf niks aan doen. In principe kan je naar gelang je zelf wel elk e-mailadres gebruiken om naar iemand een mail te sturen, dit gebeurt dan via telnet...

bv staff@ebay.com of staff@telenet.be, zo kan ik random naar iedereen die ik wil emails sturen...
MaiKeg

Bericht door MaiKeg »

Trainspotterke schreef: Weet er soms iemand wat ik kan doen om dat beest weer weg te jagen?
Je kan er misschien een 13 of MW41 op af sturen :P ;).
Davy

Bericht door Davy »

Trainspotterke schreef:Proficiat dus aan Davy met zijn winnende foto van Antwerpen-Centraal by night! :D :wink:

Ook dank aan de twee andere finalisten, namelijk Rafmaninov met zijn catacomben van Brussel-Congres en 1607 met zijn verlaten foto van FBMZ! :wink:

Ook dank aan alle andere kandidaten die de moeite gedaan hebben om een foto in te zenden! :wink:

De volgende wedstrijd zal hoogstwaarschijnlijk pas ten vroegste voor juli zijn, aangezien schoolwerk momenteel niet toelaat om er veel mee bezig te zijn! Dit is trouwens ook de reden dat de wedstrijd Per(r)ongeluk zo lang geduurd heeft! :wink:
Allemaal bedankt voor de stemmen :)
Wover

Bericht door Wover »

Wover schreef:da's gewoon een spoof mail, daar kunde zelf niks aan doen. In principe kan je naar gelang je zelf wel elk e-mailadres gebruiken om naar iemand een mail te sturen, dit gebeurt dan via telnet...

bv staff@ebay.com of staff@telenet.be, zo kan ik random naar iedereen die ik wil emails sturen...
toen ik dit schreef had ik nogal weinig tijd, maar ik zal het nu even deftig uitleggen

wel oppassen, doe dit naar je eigen emailadres, want dit is illegaal:

start > uitvoeren > telnet

OPEN uit.telenet.be 25
HELO Wout
MAIL FROM: degrotebaas@telenet.be
RCPT TO: (ontvanger e-mailadres)
DATA
typ je data
blablabla
enters doen niets, als je je boodschap wil beëindigen, druk je op . of , ofzo (je zal die boodschap wel zien
.
QUIT


de quit is belangrijk, anders wordt je mail niet verstuurd.

Bon, nu kennen we het probleem, maar de oorzaak kan misschien zijn dat je e-mailadres ergens in een post van je op dit forum staat, maar aangezien ze het nu al hebben, is het toch al te laat ;)
Sara Raats
Berichten: 57
Lid geworden op: 17 apr 2006, 21:50
Locatie: HSL 4

Bericht door Sara Raats »

foto E
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Sara Raats schreef:foto E
Ge komt wel een beetje te laat hoor, Sara! :wink: De einduitslag is al lang beslist, en dat is inderdaad FOTO E! :wink: :P
Plaats reactie