Gemmenich 08-05-2008
Gemmenich 08-05-2008
Hallo mensen,
Hier weer eens een reportage van mij!
Afgelopen week ben ik naar Heerlen gegaan, daar haalde Jos (bekend van het forum) mij op met de auto en zijn we richting Lijn 24 gereden, hier zijn we langs enkele fotopunten gegaan!
Hier volgen de foto's:
NMBS 2008 verlaat de Galloptunnel richting het emplacement van Montzen.
Moresnet Viaduct.
Vanwege werken aan de bovenleidingsputten was rond het middaguur maar 1 spoor beschikbaar. Hierdoor moesten de 5531 + 5537 over het linkerspoor het viaduct van Moresnet passeren!
Het is 13.00 uur, het werk zit er al weer op voor vandaag. De 7350 rijdt met zijn werktrein richting Montzen.
Ludmilla met een gemengde goederentrein richting Montzen.
NMBS 5517 rijdt los richting Aachen West.
NMBS 5537 + 5531 rijden met een keteltrein richting Montzen.
DLC Class 66 met een containertrein richting Montzen
Vandaag was er weinig vracht vanaf Montzen, NMBS 5531 + 5537 rijden los richting Aachen West om daar de wagons op te pikken.
NMBS 5517 daalt met een containertrein af richting Montzen.
Een Ludmilla passeert met een ertstrein.
De ertstrein is nog te zien, maar de 5523 (ATB) + 5535 komen ons met veel lawaai passeren
NMBS 5523 + 5535 met een staaltrein beklimmen de helling richting Aachen West.
NMBS 5537 + 5531 keren weer terug richting Montzen met een goederentrein.
NMBS 5535 + 5523 (ATB) dalen af richting Montzen.
NMBS 5535 + 5523 (ATB) hangen mooi in de bocht.
De 5535 en 5523 passeren de grens en rijden België binnen.
Dit waren enkele foto's van die mooie dag danzkij Jos kon ik ook naar de Belgische kant van L.24 !
Hopelijk vonden jullie ze mooi!
Groeten Gerard
Hier weer eens een reportage van mij!
Afgelopen week ben ik naar Heerlen gegaan, daar haalde Jos (bekend van het forum) mij op met de auto en zijn we richting Lijn 24 gereden, hier zijn we langs enkele fotopunten gegaan!
Hier volgen de foto's:
NMBS 2008 verlaat de Galloptunnel richting het emplacement van Montzen.
Moresnet Viaduct.
Vanwege werken aan de bovenleidingsputten was rond het middaguur maar 1 spoor beschikbaar. Hierdoor moesten de 5531 + 5537 over het linkerspoor het viaduct van Moresnet passeren!
Het is 13.00 uur, het werk zit er al weer op voor vandaag. De 7350 rijdt met zijn werktrein richting Montzen.
Ludmilla met een gemengde goederentrein richting Montzen.
NMBS 5517 rijdt los richting Aachen West.
NMBS 5537 + 5531 rijden met een keteltrein richting Montzen.
DLC Class 66 met een containertrein richting Montzen
Vandaag was er weinig vracht vanaf Montzen, NMBS 5531 + 5537 rijden los richting Aachen West om daar de wagons op te pikken.
NMBS 5517 daalt met een containertrein af richting Montzen.
Een Ludmilla passeert met een ertstrein.
De ertstrein is nog te zien, maar de 5523 (ATB) + 5535 komen ons met veel lawaai passeren
NMBS 5523 + 5535 met een staaltrein beklimmen de helling richting Aachen West.
NMBS 5537 + 5531 keren weer terug richting Montzen met een goederentrein.
NMBS 5535 + 5523 (ATB) dalen af richting Montzen.
NMBS 5535 + 5523 (ATB) hangen mooi in de bocht.
De 5535 en 5523 passeren de grens en rijden België binnen.
Dit waren enkele foto's van die mooie dag danzkij Jos kon ik ook naar de Belgische kant van L.24 !
Hopelijk vonden jullie ze mooi!
Groeten Gerard
Re: Gemmenich 08-05-2008
Mooie reportage,
Als de 5523 in Montzen rondrijdt, wil dat zeggen dat hij weg is uit Genk Goederen?
Als de 5523 in Montzen rondrijdt, wil dat zeggen dat hij weg is uit Genk Goederen?
Re: Gemmenich 08-05-2008
Hoi,
Gerard,
Proficiat met je prachtige foto's.Je mag mij altijd de foto van de 7350 in groot formaat opsturen per E-Mail.
Lukas
Gerard,
Proficiat met je prachtige foto's.Je mag mij altijd de foto van de 7350 in groot formaat opsturen per E-Mail.
Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Re: Gemmenich 08-05-2008
Toffe foto's. Máár, ik vind de grootte van je naam wel storend.
Wat niet wegneemt dat ze inderdaad prachtig zijn.
Wat niet wegneemt dat ze inderdaad prachtig zijn.
Re: Gemmenich 08-05-2008
Mooie foto's! Nu blijkt dat die 5523 nog steeds met ATB rondrijdt ... terwijl men mij iets helemaal anders heeft wijsgemaakt!
Re: Gemmenich 08-05-2008
2 regels tekst gevolgd door 5 centimeter tekeningen bij wijze van "handtekening", en dan commentaar hebben op een naam op een foto...
Re: Gemmenich 08-05-2008
.
Laatst gewijzigd door jossparla op 28 jan 2009, 12:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Gemmenich 08-05-2008
Zeker schone foto's.
Daarom zet ik de weergave van handtekeningen dan ook uit, geen last meer van die signatures.Fles schreef:2 regels tekst gevolgd door 5 centimeter tekeningen bij wijze van "handtekening", en dan commentaar hebben op een naam op een foto...
Re: Gemmenich 08-05-2008
Bedankt voor de reacties !
Aah zo kweek je wel naamsbekendheid he nee tis idd wat aan de grote kant ja maarja ik heb wel grotere lettertypen op kleinere afbeeldingen gezien ,, haha
Aah zo kweek je wel naamsbekendheid he nee tis idd wat aan de grote kant ja maarja ik heb wel grotere lettertypen op kleinere afbeeldingen gezien ,, haha
Re: Gemmenich 08-05-2008
De uitbouw van de ATB uit de 5523 is inderdaad geannuleerd.OMC schreef:Mooie foto's! Nu blijkt dat die 5523 nog steeds met ATB rondrijdt ... terwijl men mij iets helemaal anders heeft wijsgemaakt!
Re: Gemmenich 08-05-2008
Wat is daar de reden van? Terug een inzet op de Fordtrein?Traxxion schreef:De uitbouw van de ATB uit de 5523 is inderdaad geannuleerd.OMC schreef:Mooie foto's! Nu blijkt dat die 5523 nog steeds met ATB rondrijdt ... terwijl men mij iets helemaal anders heeft wijsgemaakt!