LGV ... voor de HST'ers

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Tommyken

Bericht door Tommyken »

Taurus schreef:Schitterende fotoserie Tommy! Als het voor mij niet zo'n gigantisch eind uit de buurt was ging ik ook wel vaker LGV foto's maken. Verder vond ik de volgende foto grappig.
Doet me wel wat denken aan het nieuwe NS Sprinter kleurenschema :D
Inderdaad, ik kan goed begrijpen dat het wel een eind rijden is van jou thuis. Maar de dag zelf was voor mij begongen om 5.30u :? opstaan en om 6uur was ik al de baan op voor naar daar te rijden, en omstreeks 8u was ik ter plaatse gearivieerd in Avelin. :)

En ja .. het is wel een raar zicht soms, voor de binnenlandse treinen natuurljik. Maar ik vond het ook wel een beetje wijs om de elektriciteitspaal er bij op te zetten omdat er meestal wel een hinder zou zijn maar nu wil goed tot zijn recht komt. :wink:
Tommyken

Bericht door Tommyken »

Ook misschien vergeten te plaatsen hier : Een duplex op de lijn wat natuurlijk een mooi plaatje kon opleveren natuurlijk. :wink: 8)
Afbeelding
Gebruikersavatar
msts.be
Berichten: 1476
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:06

Bericht door msts.be »

Ja , Duplex'en op de LGV Nord , ook al zo'n zeldzaamheid ... de paar Duplex'en die op de LGV Nord rijden zijn die op de relatie (Brussel)-Lille-Nice Ville , gekoppeld aan de TGV-R die van Brussel komt , de TGV Duplex wordt in Lille-Europe af- of aangekoppeld en dat is zijn eind- of beginstation...
Tommyken

Bericht door Tommyken »

Yep .. dus hebben we natuurlijk wel geluk gehad. Maar volgende keer is het verder dan parijs dan natuurlijk. Om enkele duplexen met Reclame te spotten 8) :lol:
Bert

Bericht door Bert »

Mooie foto's zoals gewoonlijk 8) :P :wink:
Plaats reactie