welk fototoestel heb je?

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Sander

Bericht door Sander »

phantom27 schreef:Kingston lijkt me toch wel een aardig gerespecteerd merk :wink: ,
Kingston is eigenlijk bagger, zo heb ik ervaren: kaartjes die er opeens mee ophouden en niet meer te gebruiken zijn. Ik heb nu wel weer een CF-kaartje van Kingston (...), eens kijken hoe die bevalt... :)
Wover

Bericht door Wover »

Kingston, Corsair, Apacer en SanDisk zijn zowat de betere merken hoor ;)

Qua CF en SD dan

natuurlijk heb je nog Sony sticks enz, maar die worden alleen door sony zelf gemaakt
MaiKeg

Bericht door MaiKeg »

Deze week trouwens in promotie bij Carrefour: SD-kaart van 1 GB voor een euro of 50... Vrij goedkoop dus voor ons landje...

Grtz,
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

5307
Berichten: 1078
Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:52

Bericht door 5307 »

ik denk dat het een d50 wordt.
nu nog de toestemming proberen te ontvangen van de ouders :oops:
die maken altijd het leven moeilijk op de beste momenten van het leven :wink:
Sander

Bericht door Sander »

Wover schreef:Kingston, Corsair, Apacer en SanDisk zijn zowat de betere merken hoor ;)
Zo ervaar ik voornamelijk die eerste niet :wink: .

Overigens hoop ik over een paar weken een Nikon D100 met 35-400mm en een 700mm in huis te hebben... Ben benieuwd wat dat oplevert!
MaiKeg

Bericht door MaiKeg »

Hallo Simpy,

Heb je enige ervaring met die website? Betrouwbaar? Het ziet er me in ieder geval iets heel interessants uit...

Grtz,
Maikel
Wover

Bericht door Wover »

Die website is gewoon een verzameling van topic gestart door altijd verschillende leden die bv een groot lot van een bepaald product kan aankopen, en daardoor lage prijzen kan aanbieden.

Persoonlijk heb ik er al een memory stick gekocht (SanDisk Micro Cruzer 256MB voor +-€25), en dat kwam allemaal snel aan enz, maar het hangt dus van topic tot topic af he, op de beginpagina van de inkoopactie staat meestal wel een score, als die goed is en er veel bestellingen zijn, kan je dat wel vertrouwen
phantom27

Bericht door phantom27 »

Zo blijkt maar weer :shock: :D
Gebruikersavatar
e49memling
Berichten: 720
Lid geworden op: 27 feb 2006, 21:08
Locatie: Vlaams Brabant-Pajottenland

Bericht door e49memling »

break-driver schreef:ik denk dat het een d50 wordt.
nu nog de toestemming proberen te ontvangen van de ouders :oops:
die maken altijd het leven moeilijk op de beste momenten van het leven :wink:
Doen; die D50, ik heb ze bijna gelijktijdig gekocht met Steven, is een pareltje, alles wat je moet hebben heb je. De D70 hebben meer(vooral prijs) maar uiteindelijk gebruik je toch zelden alle mogelijkheden.

PS, het lukt mij niet een foto mee te sturen, is dat normaal?
Laatst gewijzigd door e49memling op 27 apr 2006, 20:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
e49memling
Berichten: 720
Lid geworden op: 27 feb 2006, 21:08
Locatie: Vlaams Brabant-Pajottenland

Bericht door e49memling »

Wover schreef:
tja, je moet ook rekenen dat een "gerespecteerd" merk als sandisk bv al direct 20% meer kost ofzo, en dan heb je ook nog verschillende soorten SD waarschijnlijk (verschillende snelheden).

Maar in NL is zoiezo alles 10% goedkoper gok ik ;)

Duitsland is nog goedkoper, die landen hebben lagere BTW e.
Ik heb de Mediamarkt in Duitsland eens afgelopen, voor geheugenkaartjes of toestellen is het verschil in prijs echt nauwelijks de verplaatsing waard, andere dingen zijn dan wel interesanter
Groeten
phantom27

Bericht door phantom27 »

Het lukt me al 2 dagen niet om een plaat te mee te sturen,niet naar dit topic en ook niet naar een ander deel van dit forum :?
Weet niet wat r aan de hand is :?:
En jah de D50 is een prima keuze,je kan r perfecte platen meemaken.
Kan t weten heb r zelf 4 weken 1 en ook veel andere spotters die ik ken zijn prima te spreken over hun D50.
Kortom daar doe je geen miskoop aan :wink: :D
Sander

Bericht door Sander »

phantom27 schreef:Het lukt me al 2 dagen niet om een plaat te mee te sturen,niet naar dit topic en ook niet naar een ander deel van dit forum :?
Ergens anders uploaden en dan met [ img][ /img] plaatsen (zonder spaties) al geprobeerd?
Hij blijft trouwens de melding geven "Sorry, but the maximum filesize for all Attachments is reached. Please contact the Board Administrator if you have questions."; server vol?
groentje
Berichten: 7278
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Zijn de attachments niet gewoon afgezet? Om webruimte (en geld) te besparen?
phantom27

Bericht door phantom27 »

Wat er is weet ik niet,maar via de normale weg kan ik er geen enkele plaat op krijgen hier.
Ongeacht het formaat,zelfs met 640x480 met minder dan 110 kb weigert het spul dienst :? :cry:
Dus helaas voeg ik hier i.i.g. voorlopig geen plaat meer toe,simpel als t niet wordt toegestaan :wink:
wie weet wat r mis is mag t zeggen :D
Plaats reactie