MR62 - 200 Begin van het einde...
MR62 - 200 Begin van het einde...
Motorrijtuig 200 zijn ze momenteel aan het afbreken in de CW Mechelen, hier enkele foto's ervan.
Nieuw model: optie cabrio Men kodak neem ik niet mee maar wel een kleiner model dusja, excuses voor de mindere foto's mss
Nieuw model: optie cabrio Men kodak neem ik niet mee maar wel een kleiner model dusja, excuses voor de mindere foto's mss
Laatst gewijzigd door Robin op 31 jan 2009, 10:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: MR66 - 200 Begin van het einde...
euh robin zover ik op de hoogte ben is een MS 200 niet gelijk aan MS66, die stellen ze gelijk (intern toch) aan alle gemoderniseerde stellen (dus vanaf 601 te beginnen)
Re: MR66 - 200 Begin van het einde...
juist, typfoutje. Moest MS62 zijnSteven schreef:euh robin zover ik op de hoogte ben is een MS 200 niet gelijk aan MS66, die stellen ze gelijk (intern toch) aan alle gemoderniseerde stellen (dus vanaf 601 te beginnen)
bedankt!
Re: MR62 - 200 Begin van het einde...
is nikske, ik was al aan het denken of ik wel juist was of niet.
Re: MR62 - 200 Begin van het einde...
Ja da's natuurlijk het verschil in mening tussen mensen die er alleen maar fotokes van nemen en mensen die soms uren in dat klein kot, dat voor een stuurpost moet doorgaan, moeten zitten...
Re: MR62 - 200 Begin van het einde...
bwa, uren in dat klein kot, dan toch liever een klasiekje dan een 22-23-25
die bakken zijn best goed hoor, zowat nooit probs met
greetz 2302
die bakken zijn best goed hoor, zowat nooit probs met
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Re: MR62 - 200 Begin van het einde...
as het erop aankomt zitten de meeste bestuurders het liefst in een 13 of traxx hoorHLE 2302 schreef:bwa, uren in dat klein kot, dan toch liever een klasiekje dan een 22-23-25
die bakken zijn best goed hoor, zowat nooit probs met
greetz 2302
Re: MR62 - 200 Begin van het einde...
bwa liever uren in het klein kot van een klassiekje dan in de brede stuurpost van een MS800. Het is een kwestie van smaak zeker .
Re: MR62 - 200 Begin van het einde...
Inderdaad want laat een MS800 nu toevallig mijn favoriet stel zijn om met te rijden..
Re: MR62 - 200 Begin van het einde...
hehe, maar een 800er is om te ontploffen in de zomer, in een klasiekje kan je het nog redelijk koeltjes houdenHobbes schreef:Inderdaad want laat een MS800 nu toevallig mijn favoriet stel zijn om met te rijden..
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Re: MR62 - 200 Begin van het einde...
en ik denk dat een tb die aan zijn laatste rit voor die dag bezig is liever gewoon in een klasiekje naar z'n depot rijd dan met een traxx en kans te hebben om in panne te vallen xD, want de traxxen hebben er erg van de laatste tijd ...Shrek schreef:as het erop aankomt zitten de meeste bestuurders het liefst in een 13 of traxx hoorHLE 2302 schreef:bwa, uren in dat klein kot, dan toch liever een klasiekje dan een 22-23-25
die bakken zijn best goed hoor, zowat nooit probs met
greetz 2302
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Re: MR62 - 200 Begin van het einde...
Hallo,
Mooie foto's!
Als reiziger vind ik die klassiekjes best nog zeer aangenaam!
Heeft de 200 een ongeval ofzo gehad? Want, normaalgezien nemen ze die toch nog niet uit dienst als er niks aan is?
Groeten,
Joris De Mol
Mooie foto's!
Als reiziger vind ik die klassiekjes best nog zeer aangenaam!
Heeft de 200 een ongeval ofzo gehad? Want, normaalgezien nemen ze die toch nog niet uit dienst als er niks aan is?
Groeten,
Joris De Mol
Re: MR62 - 200 Begin van het einde...
Geen ongeval , maar verduring van de hoogspanningskabels .
Is een vrij duur grapje om deze nieuw te plaatsen .
Het stuk dat uit de voorkant van het dak is geslepen, zit nu in een city rail .
Is een vrij duur grapje om deze nieuw te plaatsen .
Het stuk dat uit de voorkant van het dak is geslepen, zit nu in een city rail .