Volgens de oude reglementering ist idd de verkeerde panto volgens de nieuwe moet het de voorste zijn dus in principe moet nu nog de achterste panto gelicht worden van de 2721 maja we gaan ier toch ni muggenziften é?
Stijn schreef:Volgens de oude reglementering ist idd de verkeerde panto volgens de nieuwe moet het de voorste zijn dus in principe moet nu nog de achterste panto gelicht worden van de 2721 maja we gaan ier toch ni muggenziften é?
Bij het transporteren van wagens net achter de loc of wanneer het stuurstand net achter de loc hangt moet zowel bij de oude als de nieuwe regelmentering de voorste panto gelicht worden.
Stijn schreef:Volgens de oude reglementering ist idd de verkeerde panto volgens de nieuwe moet het de voorste zijn dus in principe moet nu nog de achterste panto gelicht worden van de 2721 maja we gaan ier toch ni muggenziften é?
bepaalde regels van de nieuwe mogen al toegepast worden hoor in die zin van zoals gebruik van een panto in dit geval zal men er niet echt opmerkingen over maken omdat je niet echt iets doet dat regelrecht tegen de veiligheid ingaat, in tegendeel je gebruikt de eenvoudige regels om steeds de voorste te panto te gebruiken. logischer wegens beter te onthouden