Zichem

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Plaats reactie
55erke

Zichem

Bericht door 55erke »

Hoy
Voor de liefhebbers , ik heb vandaag nog eens wat gaan spotten in Zichem :
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Groeten
Johan
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1212
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:29

Bericht door Tim »

Zeer mooi, alleen bespeur ik wat bewegingsonscherpte op de front van de locs, probeer eens een hogere sluitersnelheid :wink:
TBbart

Bericht door TBbart »

ja, ik zit ook met dat probleem... maar raargenoeg alleen bij HLE 23's :wink: dank voor de tip
55erke

Bericht door 55erke »

Zeer mooi, alleen bespeur ik wat bewegingsonscherpte op de front van de locs, probeer eens een hogere sluitersnelheid
Ja ze rijden daar dan ook wel goed door eh :wink: maar bedankt voor de tip , ga ek zeker eens proberen.

Groeten
Johan
BN-koekje

Bericht door BN-koekje »

Ik vindt het prachtige foto's. De locs staan er mooi en duidelijk op :)
Gebruikersavatar
e49memling
Berichten: 720
Lid geworden op: 27 feb 2006, 21:08
Locatie: Vlaams Brabant-Pajottenland

Bericht door e49memling »

2343 tststs!! Verkeerde panto :!: :!: :!: :!: :!:
RhB

Bericht door RhB »

Toch een fotografisch geluk voor de fotograaf dee 2343 vastlegde.
Verder mooie foto's.
TBbart

Bericht door TBbart »

e49memling schreef:2343 tststs!! Verkeerde panto :!: :!: :!: :!: :!:
die 2721 toch ook??
Stijn

Bericht door Stijn »

Volgens de oude reglementering ist idd de verkeerde panto volgens de nieuwe moet het de voorste zijn dus in principe moet nu nog de achterste panto gelicht worden van de 2721 maja we gaan ier toch ni muggenziften é?
Bert

Bericht door Bert »

Stijn schreef:Volgens de oude reglementering ist idd de verkeerde panto volgens de nieuwe moet het de voorste zijn dus in principe moet nu nog de achterste panto gelicht worden van de 2721 maja we gaan ier toch ni muggenziften é?
Bij het transporteren van wagens net achter de loc of wanneer het stuurstand net achter de loc hangt moet zowel bij de oude als de nieuwe regelmentering de voorste panto gelicht worden. :wink:
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22493
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

Stijn schreef:Volgens de oude reglementering ist idd de verkeerde panto volgens de nieuwe moet het de voorste zijn dus in principe moet nu nog de achterste panto gelicht worden van de 2721 maja we gaan ier toch ni muggenziften é?
bepaalde regels van de nieuwe mogen al toegepast worden hoor :-) in die zin van zoals gebruik van een panto in dit geval zal men er niet echt opmerkingen over maken omdat je niet echt iets doet dat regelrecht tegen de veiligheid ingaat, in tegendeel je gebruikt de eenvoudige regels om steeds de voorste te panto te gebruiken. logischer wegens beter te onthouden :-)
Plaats reactie