4-4-2009 Ekeren

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Plaats reactie
bahnrunner
Berichten: 81
Lid geworden op: 18 jan 2007, 17:55
Locatie: Stolwijk (Z-H Nederland)

4-4-2009 Ekeren

Bericht door bahnrunner »

Hallo,
Afgelopen zaterdag ben ik voor het eerst treinen gaan fotograferen in België het resultaat is te zien in onderstaande link.
Ik hoop dat jullie het leuek en mooie foto's vinden, nog niet alle foto's zijn van bijschrift voorzien
http://picasaweb.google.com/Bahnrunner/442009Ekeren#
rail s

Re: 4-4-2009 Ekeren

Bericht door rail s »

Afbeelding Afbeelding iemand die weet wat dit i11-rijtuig hier hangt te hangen?

Detail:
De reeks 12 is identiek aan de reeks 11 behalve dat de 1500 volt = vervangen is in 25 kV ~ :wink:
Bartjedj

Re: 4-4-2009 Ekeren

Bericht door Bartjedj »

Ofwel is dit een overbrenging, ofwel is dit een trein die om één of andere reden begeleid moest worden.

BDJ
OMC

Re: 4-4-2009 Ekeren

Bericht door OMC »

@ rail s: jij hebt geluk gehad, toen ik deze trein op Antwerpen-Oost spotte die zaterdag liet de TB net op het moment dat ik de foto nam zijn voorste panto zakkenom deze 40m verder terug naar boven te doen. En toch heb ik hem mooi op foto :p

On-topic: dit zal waarschijnlijk een overbrengingsrit zijn, gebeurt wel vaker en vooral tijdens de avond- en nachturen zie je dit wel eens.
TBJeroen

Re: 4-4-2009 Ekeren

Bericht door TBJeroen »

OMC schreef:@ rail s: jij hebt geluk gehad, toen ik deze trein op Antwerpen-Oost spotte die zaterdag liet de TB net op het moment dat ik de foto nam zijn voorste panto zakkenom deze 40m verder terug naar boven te doen. En toch heb ik hem mooi op foto :p
Zal voor een automatische afzondering geweest zijn en niet om u te kloten :)
bahnrunner
Berichten: 81
Lid geworden op: 18 jan 2007, 17:55
Locatie: Stolwijk (Z-H Nederland)

Re: 4-4-2009 Ekeren

Bericht door bahnrunner »

OMC schreef:@ rail s: jij hebt geluk gehad, toen ik deze trein op Antwerpen-Oost spotte die zaterdag liet de TB net op het moment dat ik de foto nam zijn voorste panto zakkenom deze 40m verder terug naar boven te doen. En toch heb ik hem mooi op foto :p
Hallo OMC
rail s heeft die foto niet gemaakt maar ik, geeft niet. volgends mij was de eerste wagon leeg.
OMC

Re: 4-4-2009 Ekeren

Bericht door OMC »

TBJeroen schreef:
OMC schreef:@ rail s: jij hebt geluk gehad, toen ik deze trein op Antwerpen-Oost spotte die zaterdag liet de TB net op het moment dat ik de foto nam zijn voorste panto zakkenom deze 40m verder terug naar boven te doen. En toch heb ik hem mooi op foto :p
Zal voor een automatische afzondering geweest zijn en niet om u te kloten :)
Al was het voor mij te kloten, het is toch een aparte foto als je een zakkende panto kunt vastleggen :D, alleen jammer dat het nogal bewolkt was!
OMC

Re: 4-4-2009 Ekeren

Bericht door OMC »

bahnrunner schreef:
OMC schreef:@ rail s: jij hebt geluk gehad, toen ik deze trein op Antwerpen-Oost spotte die zaterdag liet de TB net op het moment dat ik de foto nam zijn voorste panto zakkenom deze 40m verder terug naar boven te doen. En toch heb ik hem mooi op foto :p
Hallo OMC
rail s heeft die foto niet gemaakt maar ik, geeft niet. volgends mij was de eerste wagon leeg.
Rail s, bij deze is dat dan rechtgezet ;) de eerste wagon was inderdaad leeg.
Robin
Berichten: 2533
Lid geworden op: 28 mar 2007, 10:04
Locatie: Schoten

Re: 4-4-2009 Ekeren

Bericht door Robin »

de I11 zal overbrengen zijn naar een werkplaats, bv naar Mechelen als deze trein naar Muizen rijd.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
bahnrunner
Berichten: 81
Lid geworden op: 18 jan 2007, 17:55
Locatie: Stolwijk (Z-H Nederland)

Re: 4-4-2009 Ekeren

Bericht door bahnrunner »

Nog een vraagje over de treinen die ik gezien heb, heeft er iemand misschien treinnummers?
Mijn dank is zeer groot
Plaats reactie