Neerpelt 27 juni 2009

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
timv

Neerpelt 27 juni 2009

Bericht door timv »

Ook vandaag ben ik nog bijkomend in Neerpelt enkele prachtige historische diesels gaan fotograferen, hieronder het resultaat :) , woensdag ben ik terug van de partij met een nieuw porsie dieselsfeervolle foto's :wink:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Laatst gewijzigd door timv op 28 jun 2009, 21:17, 3 keer totaal gewijzigd.
Trammist

Re: Neerpelt 27 juni 2009

Bericht door Trammist »

Prachtige beelden!
Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 2851
Lid geworden op: 03 feb 2006, 21:36
Contacteer:

Re: Neerpelt 27 juni 2009

Bericht door Joris »

Hallo,
Mooie foto's, al ruiken ze naar piraterij...
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
OMC

Re: Neerpelt 27 juni 2009

Bericht door OMC »

Piraterij?
treinbruno
Berichten: 2405
Lid geworden op: 01 sep 2007, 20:38
Locatie: Singapore

Re: Neerpelt 27 juni 2009

Bericht door treinbruno »

fotos trekken van tsp treinen zonder mee te rijden :)
Afbeelding
LML
Berichten: 1390
Lid geworden op: 07 mar 2009, 17:55
Locatie: LML

Re: Neerpelt 27 juni 2009

Bericht door LML »

Echte nostalgische foto's in 2009... waar is den tijd...?

Klein maar pittig detail in de reeks foto's van timv: Let op het "zwevend" treinstelnummer... :)
Heb jij respect, dan krijg je respect terug...
OMC

Re: Neerpelt 27 juni 2009

Bericht door OMC »

treinbruno schreef:fotos trekken van tsp treinen zonder mee te rijden :)
... zoals wel honderden mensen dat doen :lol:
ems
Berichten: 74
Lid geworden op: 13 feb 2007, 17:55

Re: Neerpelt 27 juni 2009

Bericht door ems »

Leuke foto's! Alleen jammer dat de meereizende (en betalende) fotografen niet de gelegenheid hadden om dit te fotograferen :(
Groet, Edwin
Fles

Re: Neerpelt 27 juni 2009

Bericht door Fles »

Dat piraterij-gejammer moet ook maar eens afgelopen zijn trouwens, echt TE kinderachtig :lol:

Leuke foto's wel! En die lui met die Dyane, zijn die er al die tijd blijven zitten? :mrgreen:
260689
Berichten: 3325
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Re: Neerpelt 27 juni 2009

Bericht door 260689 »

Fles schreef:Dat piraterij-gejammer moet ook maar eens afgelopen zijn trouwens, echt TE kinderachtig :lol:

Leuke foto's wel! En die lui met die Dyane, zijn die er al die tijd blijven zitten? :mrgreen:
mag ik er u op wijze dat deze rit zonder betaalde reizigers er zelfs niet zou geweest zijn, daarom hebben we iets tegen piraterij. iedereen zowel de mensen die meewaren op de reis als de mensen die achter de schermen werken hebben bloed, zweet en tranen gelaten voor deze rit te doen laten rijden. reizigers die meewaren hadden groot gelijk, ondanks het warme weer hebben zowel de treinbestuurder, rangeerder, de begeleidende Dave, en de rest van de crew alles op alles gezet om deze rit zo aangenaam mogelijk te maken en word dit een beetje verpest door mensen die aan piraterij doen. (als het aan mij lag mag je eens als rangeerder meegaan op zo een rit. denk dat je anders zal spreken dan nu).

ondanks dat het mooie foto's zijn moet ik dit afkeuren.
Fles

Re: Neerpelt 27 juni 2009

Bericht door Fles »

260689 schreef:word dit een beetje verpest door mensen die aan piraterij doen.
Ik begrijp de gevoelens op zich wel, maar als je met een historische trein door openbaar gebied gaat rijden, dan maken mensen daar nou eenmaal foto's van. Als jij dat ziet als "verpesten" dan vraag ik me af waarom je überhaupt energie steekt in het mogelijk maken van zo'n rit :?:
melle

Re: Neerpelt 27 juni 2009

Bericht door melle »

Hoe belachelijk is dat?

Als die mensen nu foto's willen trekken..
Organiseer dan geen rit als er niemand mag naar kijken.
Blijf dan gewoon op jullie TSP baan. Dit is echt té belachelijk voor woorden.

Maarja, dit is mijn mening (telt toch niet).

Voor de rest; Prachtige foto's!
260689
Berichten: 3325
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Re: Neerpelt 27 juni 2009

Bericht door 260689 »

verder maak ik hier geen woorden aan vuil wou dit even zeggen, misschien dat de reisleiding hier nog een woordje zal over zeggen.
Fles

Re: Neerpelt 27 juni 2009

Bericht door Fles »

260689 schreef:verder maak ik hier geen woorden aan vuil wou dit even zeggen, misschien dat de reisleiding hier nog een woordje zal over zeggen.
Nou, ik word al bang :roll:

Jammer dat een topic vol mooie foto's toch telkens weer moet verpest worden door kleinzielig gejammer over "piraterij". Zoek om te beginnen eens op wat dat woord betekent.
Gesloten