grappige foto's

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
HLE 2302
Berichten: 2628
Lid geworden op: 11 sep 2007, 12:51

grappige foto's

Bericht door HLE 2302 »

post hier uw grappige foto's
Afbeelding dit moest toch echt wel op foto, lijn 58 terhoogte van balgerhoeke richting Maldegem :P

greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
am62
Berichten: 840
Lid geworden op: 20 mei 2006, 20:40

Re: grappige foto's

Bericht door am62 »

Echt grappig vind ik dit toch niet hoor.
Fles

Re: grappige foto's

Bericht door Fles »

:mrgreen:
HLE 2302
Berichten: 2628
Lid geworden op: 11 sep 2007, 12:51

Re: grappige foto's

Bericht door HLE 2302 »

am62 schreef:Echt grappig vind ik dit toch niet hoor.
ik vind het geniaal :P
een mens moet nu eenmaal kunnen lachen in het leven, want lachen is gezond :mrgreen:

greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
LML
Berichten: 1390
Lid geworden op: 07 mar 2009, 17:55
Locatie: LML

Re: grappige foto's

Bericht door LML »

Liever dit topic dan een topic dat hier een tijdje geleden gestart werd op dit forum over overleden mensen. Daar snap ik het nut niet van...

Een topic over leuke anekdotes/belevenissen in en/of rond de trein of in en/of rond een station of een topic zoals dit moet zeker kunnen. (Amai, wat ne zin...) :)
Laatst gewijzigd door LML op 18 jul 2009, 21:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Heb jij respect, dan krijg je respect terug...
melle

Re: grappige foto's

Bericht door melle »

Geweldige foto!
timothy_Vermeulen

Re: grappige foto's

Bericht door timothy_Vermeulen »

prachtige foto!
Gerard

Re: grappige foto's

Bericht door Gerard »

Whaha k vind hem wel goed :lol:

Meer meer
HLE 2302
Berichten: 2628
Lid geworden op: 11 sep 2007, 12:51

Re: grappige foto's

Bericht door HLE 2302 »

tis ook de bedoeling aan anderen om grappige foto's te posten hé :P
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Hogersluys
Berichten: 938
Lid geworden op: 26 sep 2008, 18:19

Re: grappige foto's

Bericht door Hogersluys »

Het lachen vergaat je als je weet dat de eigenaar van dat pand aan de spoorlijn in Balgerhoeke doofstom is en sierschouwen plaatsen de passie van zijn leven was. Een onfortuinlijke brand enkele maanden geleden maakte hier helaas een einde aan. Ik vind het eerder treurig dan grappig.
Gebruikersavatar
trainfreak
Berichten: 2623
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere

Re: grappige foto's

Bericht door trainfreak »

Hogersluys schreef:Het lachen vergaat je als je weet dat de eigenaar van dat pand aan de spoorlijn in Balgerhoeke doofstom is en sierschouwen plaatsen de passie van zijn leven was. Een onfortuinlijke brand enkele maanden geleden maakte hier helaas een einde aan. Ik vind het eerder treurig dan grappig.
Of hij nu doofstom is of niet, met zulke dingen lach je toch niet :?:
Voor hetzelfde geld waren er dodelijke slachtoffers, en dan kom je af met 'haha, grappige foto' :shock:

(Commentaar is niet voor iemand specifiek bedoeld)
HLE 2302
Berichten: 2628
Lid geworden op: 11 sep 2007, 12:51

Re: grappige foto's

Bericht door HLE 2302 »

het is niet de bedoeling om met iemand te lachen evenmin om in te gaan op de situatie
er zullen altijd mensen zijn die dit niet grappig vinden, en dat is natuurlijk hun goed recht
maar zo slecht vind ik hem eerlijk gezegd niet ...
als men een topic voor grappige foto's opent weet (ik) dat er op bebaalde foto's mensen gaan zijn die dit niet grappig vinden ...
dat is net zoals Geert Hoste, persoonlijk vind ik die fantastisch, en die lacht ook met andermans problemen ... de meeste mensen vinden dit ook fantastisch maar dan heb je mensen die dit niet grappig vinden.

het is en blijft een eigen mening en persoonlijk vind ik dat dit zeker moet kunnen ...

verder is het de bedoeling van dit topic dat er ook andere grappige foto's gepost worden ... dus ook on topic en niet voortdurend blijven stilstaan bij één foto

greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
HLE 2302
Berichten: 2628
Lid geworden op: 11 sep 2007, 12:51

Re: grappige foto's

Bericht door HLE 2302 »

Afbeelding Adegem langs L58
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Gebruikersavatar
Steve
Berichten: 5287
Lid geworden op: 17 nov 2007, 10:51
Locatie: Brussel

Re: grappige foto's

Bericht door Steve »

HLE 2302 schreef: dat is net zoals Geert Hoste, persoonlijk vind ik die fantastisch, en die lacht ook met andermans problemen ... de meeste mensen vinden dit ook fantastisch maar dan heb je mensen die dit niet grappig vinden.
Dit even geheel terzijde, maar ik vind het juist grappig dat mensen een halfbakken cabaretier als Geert Hoste grappig vinden terwijl ze in Nederland bijvoorbeeld zo'n uitgebreide en rijke traditie van veel diepgaander cabaret hebben en waar Hoste geen schijn van kans zou maken. Zowaar de verpersoonlijking van het spreekwoord in het land der blinden is eenoog koning... :wink:
Trammist

Re: grappige foto's

Bericht door Trammist »

Geef mij maar Alex Agnew :mrgreen:
Plaats reactie