Gontrode

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
enrico

Gontrode

Bericht door enrico »

de 4163 kwam men lens voorbij rijden

wat vinden jullie van deze foto?
Afbeelding
Sander

Re: Gontrode

Bericht door Sander »

Zomers :) .
1607

Bericht door 1607 »

knap. 8)
5307
Berichten: 1078
Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:52

Bericht door 5307 »

mooi, maar had ge nie beter 200 meter verder gestaan? dan kon je hem op de foto zetten terwijl ie in de fik schoot :lol:

neen, zeer mooie foto
daar kick ik op, een spoorweg zonder bovenleidingspalen 8) proficiat
TBbart

Bericht door TBbart »

ik vind die belachelijke, afgezaagde opmerkingen van de MW41 nu toch echt ambetand worden. Mensen ... tis ook een trein hé, en een goeie ook
Wouter DH

Bericht door Wouter DH »

Hallo,

Felle kleuren in een zomers landschap.
Straalt heel wat kracht vanuit!! :lol:

Proficiat!

Wouter DH
Freakytrain

Bericht door Freakytrain »

In tegestelling van wat er op andere fora over deze foto werd gezegd vind ik dit nu eens een uitstekende foto :P

Proficiat man
doe zo verder


Greetz
Jochen
Berichten: 84
Lid geworden op: 04 feb 2006, 20:21

Bericht door Jochen »

break-driver schreef:mooi, maar had ge nie beter 200 meter verder gestaan? dan kon je hem op de foto zetten terwijl ie in de fik schoot :lol:
Ge blijft da wel héél erg grappig van uzelf vinden é?
TBbart

Bericht door TBbart »

vind da toch ook al wat afgezaagd hoor... :cry:
Wover

Bericht door Wover »

Helaas is het wel zo dat ik persoonlijk al enkele probleempjes heb mogen vaststellen met de reeks 41 hoor, als reiziger dan he.

- Bij nat weer: Bij het vertrekken aan volle kracht valt ineens al het vermogen weg, de motor valt bijna uit -> waarschijnlijk slecht functionerende antislip?

- Trillen van de stellen bij stilstand op de lijn(en) in Oost-Vlaanderen, de diensten met treinen door de depot van Hasselt ondervinden hier helemaal geen last van.
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1216
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:29

Bericht door Tim »

En ze hebben nog veel meer problemen, maar goed ze zijn er nu en zullen er ook nog lang zijn, of we dat nu willen of niet, we zullen ons er toch bij moeten neerleggen :wink:

Maar het ging hier over de foto en niet datgene wat er opstaat he :P
Sander

Bericht door Sander »

Jochen schreef:
break-driver schreef:mooi, maar had ge nie beter 200 meter verder gestaan? dan kon je hem op de foto zetten terwijl ie in de fik schoot :lol:
Ge blijft da wel héél erg grappig van uzelf vinden é?
Al ken ik het hele verhaal er niet achter, vind ik het wel een geinige opmerking ja (en ik zie het al voor me, nog beter! :wink: ).
enrico

Bericht door enrico »

bedankt voor de reacties iedereen :)

de MW41 mag er best zijn hoor
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Ja, zolang ze niet 100% onder den draad moeten bollen...
Wover

Bericht door Wover »

Inderdaad, neem nu de studententrein Leuven - Herentals. Die neemt de L53 tot Mechelen, dan de 27 tot kontich, daar L13 op tot lier, daar L15 en vanaf Herentals zittem nimeer onder draad.


Ze zouden beter L15 gewoon helemaal onder draad leggen, dan hebben ze ineens geen nieuwe diesellocs meer nodig :P
Plaats reactie