Gontrode

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Dat is niet erg
maar neem nu de P trein om 16u30 naar Zottegem, vollefig onder draad. Hij keert dan terug naar Kortrijk en daarna nog geen en terug naar Brugge (L). Allemaal onder den wasdraad! Dat vind ik dus niet kunnen!
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Mooie foto! :wink:
RhB

Bericht door RhB »

Wover schreef:Helaas is het wel zo dat ik persoonlijk al enkele probleempjes heb mogen vaststellen met de reeks 41 hoor, als reiziger dan he.

- Bij nat weer: Bij het vertrekken aan volle kracht valt ineens al het vermogen weg, de motor valt bijna uit -> waarschijnlijk slecht functionerende antislip?

- Trillen van de stellen bij stilstand op de lijn(en) in Oost-Vlaanderen, de diensten met treinen door de depot van Hasselt ondervinden hier helemaal geen last van.
Nou tijdens de herfst van 2002 hebben ze wel last gehad, buiten het slippen, maakten ze ook geen contact. Een hele dag werd hierdoor het verkeer tussen Hasselt en de Kempen stilgelegd.
RhB

Bericht door RhB »

SIMPY.be schreef:Dat is niet erg
maar neem nu de P trein om 16u30 naar Zottegem, vollefig onder draad. Hij keert dan terug naar Kortrijk en daarna nog geen en terug naar Brugge (L). Allemaal onder den wasdraad! Dat vind ik dus niet kunnen!
Ze hebben nu éénmaal teveel aan 41'ers. Ook een P-trein Antwerpen - Turnhout, volledig onder wasdraad wordt wel eens door 41'ers uitgevoerd.
Plaats reactie