Helaas is het wel zo dat ik persoonlijk al enkele probleempjes heb mogen vaststellen met de reeks 41 hoor, als reiziger dan he.
- Bij nat weer: Bij het vertrekken aan volle kracht valt ineens al het vermogen weg, de motor valt bijna uit -> waarschijnlijk slecht functionerende antislip?
- Trillen van de stellen bij stilstand op de lijn(en) in Oost-Vlaanderen, de diensten met treinen door de depot van Hasselt ondervinden hier helemaal geen last van.
En ze hebben nog veel meer problemen, maar goed ze zijn er nu en zullen er ook nog lang zijn, of we dat nu willen of niet, we zullen ons er toch bij moeten neerleggen
Maar het ging hier over de foto en niet datgene wat er opstaat he
Inderdaad, neem nu de studententrein Leuven - Herentals. Die neemt de L53 tot Mechelen, dan de 27 tot kontich, daar L13 op tot lier, daar L15 en vanaf Herentals zittem nimeer onder draad.
Ze zouden beter L15 gewoon helemaal onder draad leggen, dan hebben ze ineens geen nieuwe diesellocs meer nodig