Hansbeke

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1216
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:29

Hansbeke

Bericht door Tim »

Vandaag eens naar Hansbeke gefietst en daar enkele fototjes genomen :wink:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Het heeft me veel moeite gekost eindelijk eens een 13 op foto te zetten :P

Afbeelding Onze vrienden van DLC natuurlijk ook niet vergeten

Afbeelding Waar ik eigenlijk voor ging

Afbeelding Afbeelding En tot slot nog een mooi P treintje :wink:
Taurus

Bericht door Taurus »

Prachtige foto's en mooi fotopunt ook :)
SIMPY.be

Re: Hansbeke

Bericht door SIMPY.be »

Tim schreef:Afbeelding
Mooi, maar ik herken die samenstelling van ergens. Die moet vandaag in Kortrijk gepasseert zijn, maar dan omgekeerd. Die auto's waren vanachter... Zou da kunnen?
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Mooie foto's! :wink:

Moete gij niet blokken voor de examens, Tim?! :P
Gebruikersavatar
trainfreak
Berichten: 2627
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere

Re: Hansbeke

Bericht door trainfreak »

SIMPY.be schreef:Mooi, maar ik herken die samenstelling van ergens. Die moet vandaag in Kortrijk gepasseert zijn, maar dan omgekeerd. Die auto's waren vanachter... Zou da kunnen?
De 2236 zagen we een uurtje erna terugkeren maar dan los.
Als die in Kortrijk zou geweest zijn heeft die wel nen goeien turbo :P
Tux

Bericht door Tux »

mooie foto's


grtz
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1216
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:29

Bericht door Tim »

Het lijkt me sterk dat ze een trein van Kortrijk richting Gent via Brugge zouden sturen... het zal dus wel een andere trein geweest zijn die je gezien hebt :wink:
Gebruikersavatar
trainfreak
Berichten: 2627
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere

Bericht door trainfreak »

Tim schreef:Het lijkt me sterk dat ze een trein van Kortrijk richting Gent via Brugge zouden sturen... het zal dus wel een andere trein geweest zijn die je gezien hebt :wink:
Met de NMBS weet je nooit :D :lol:
Bert

Bericht door Bert »

Vroeger stuurden ze wel treinen van Gent via Deinze en Lichtervelde en Brugge naar Zeebrugge :wink:
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22510
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

Bert schreef:Vroeger stuurden ze wel treinen van Gent via Deinze en Lichtervelde en Brugge naar Zeebrugge :wink:
heel juist in geval van blokkering van de lijn 50A tussen brugge en gent is da het alternatief dat altijd gebruikt word
Bert

Bericht door Bert »

Steven schreef:
Bert schreef:Vroeger stuurden ze wel treinen van Gent via Deinze en Lichtervelde en Brugge naar Zeebrugge :wink:
heel juist in geval van blokkering van de lijn 50A tussen brugge en gent is da het alternatief dat altijd gebruikt word
Dat was één enkele trein die bijna alle weekdagen reed en altijd dit omwegje maakte. :wink:
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22510
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

Bert schreef:
Steven schreef:
Bert schreef:Vroeger stuurden ze wel treinen van Gent via Deinze en Lichtervelde en Brugge naar Zeebrugge :wink:
heel juist in geval van blokkering van de lijn 50A tussen brugge en gent is da het alternatief dat altijd gebruikt word
Dat was één enkele trein die bijna alle weekdagen reed en altijd dit omwegje maakte. :wink:
weet ik wel, mijn uitleg was gewoon aanvulling op die van u :wink:
Plaats reactie