Nieuwe livrei voor break 438 (middenrijtuig)

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Gebruikersavatar
e49memling
Berichten: 720
Lid geworden op: 27 feb 2006, 21:08
Locatie: Vlaams Brabant-Pajottenland

Bericht door e49memling »

Is dit een inbreuk tegen punt 6 ? :x
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22511
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

e49memling schreef:Is dit een inbreuk tegen punt 6 ? :x
nee ik heb hier nog niets gezien dat met punt 6 te maken heeft in de vorige post :-)
Concurrent

Bericht door Concurrent »

Wat zijn we weer aan het dramatiseren :P
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22511
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

Concurrent schreef:Wat zijn we weer aan het dramatiseren :P
jij bent toch zot van wat drama :lol: :lol: :lol:
steamer

Bericht door steamer »

e49memling schreef:Ik stel voor op dit forum elke technische informatie te verbieden, ze kunnen verkeerde mensen op verkeerde gedachten brengen;

Misschien dit forum verbieden, want mensen met slechte bedoelingen krijgen info waarmee ze slechte ideeën krijgen.

Misschien het Internet verbieden; want elke info kan misbruikt worden.

Misscchien TV en Kranten verbieden, want ook die geven aanleiding tot misdaden...

Als je consequent wil zijn, is dit de te volgen lijn

.......alstublieft Denk eens na, AUB
Persoonlijk denk ik dat potentiële terroristen wel betere bronnen hebben dan een forum als hgbtf waar iedereen zijn waarheid heeft. Maar kom, daar ging het hier niet over.

ivm Graffiti blijf ik bij mijn standpunt dat wat mij betreft dergelijke foto's van bekladde treinen niet thuishoren op een forum over treinen. Net omdat graffiti-spuiters dergelijke fora afschuimen op zoek naar bewijsmateriaal van hun kunsten. Zo kwam ooit een van die graffiti-spuiters doodleuk hier op hgbtf vragen om foto's van bekladde treinen, hetgeen toen wel als erg negatief werd ervaren door de overgrote meerderheid hier... Ach ja...

Trouwens, meer nog: toen die kladder de link van hun forum plaatste en enkele hgbtf-leden gingen kijken, vonden ze tot overmaat van ramp foto's van henzelf terug op dat forum waar hun naam op stond! Echt leuk vonden ze dat toch ook niet precies, ineens met graffiti-spuiters gelinkt te worden...

Enfin, ik vind het wel nobel van Patrick dat hij zijn foto's wat gecensureerd heeft.

Groetjes,
Steamer
(die liever stomers fotografeert: die hangen nooit onder de graffiti :lol: )
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22511
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

ik denk dat het meeste hier gewoon over gezegd is, laten we de treinen dus vooral in hun pracht weergeven, zoals het altijd zou moeten zijn (maar jammer genoeg niet altijd zo is in realiteit). laat ons genieten van de trein die nog steeds onze hobby passie en (voor sommigen hier) ook nog eens ons werk. laat ons met zen allen geen tijd besteden aan mensen die denken ons plezier te mogen bekladden, die denken da ze ons kunnen gebruiken voor hun plezier, elke minuut aandacht die we aan hen besteden is er eentje minder die we ons zelf gunnen. dus als ik bij deze mag afronden ivm de vandalen (of hoe we ze ook noemen willen) laat ons verder doen met al de andere leuke dingen die er zijn, ze zijn er genoeg, bewijze hiervan moet je ni zoeken ze staan vlak voor je neus, ja hier op hgbtf al de berichten en andere foto's die er zijn, laat ze maar komen al die leuke dingen.
5941

Bericht door 5941 »

hallo

Ik heb deze middag weer 2 spasten betrapt die graffiti aan het spuiten warren en heb er foto's van genomen en toen ik 15 min later terug ging kijken warren ze terug bezig en toen ben ik het weer gaan melden bij de stations chef en toen heeft de dienst securitie verwittigd en die gingen de politie van turnhout bellen ze warren de M6 weer aan volkladden maar van de stuurstand bleven ze af dat vind ik toch raar
Laatst gewijzigd door 5941 op 20 okt 2007, 16:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Stijn014

Bericht door Stijn014 »

5941 schreef:hallo

Ik heb deze middag weer 2 spasten betrapt die grafitie aan het spuiten warren en heb er foto's van genomen en toen ik 15 min later terug ging kijken warren ze terug bezig en toen ben ik het weer gaan melden bij de stations chef en toen is de dienst securitie verwitigd en die gingen de politie van turnhout bellen ze warren de M6 weer aan volkladen maar van de stuurstand bleven ze af dat vind ik toch raar
was dat aan de sporen aan de overweg aan de guldensporenlei?
Bert

Bericht door Bert »

5941 schreef:hallo

Ik heb deze middag weer 2 spasten betrapt die grafitie aan het spuiten warren en heb er foto's van genomen en toen ik 15 min later terug ging kijken warren ze terug bezig en toen ben ik het weer gaan melden bij de stations chef en toen is de dienst securitie verwitigd en die gingen de politie van turnhout bellen ze warren de M6 weer aan volkladen maar van de stuurstand bleven ze af dat vind ik toch raar
Als een leraar dit leest, valt hij waarschijnlijk van zijn stokje...
Probeer toch een beetje op de spelling te letten hé. :wink:
Gebruikersavatar
overweg13
Berichten: 5284
Lid geworden op: 01 feb 2006, 10:22

Bericht door overweg13 »

Wel, hier zit een leraar. Nederlands nog wel. De norm is: hoe meer fouten, hoe slechter de boodschap overkomt. Dat komt doordat de taalfouten de aandacht van de boodschap afleiden.
Ik val al lang niet meer van mijn stokje van een tekst vol spel - en andere fouten. Dat neemt niet weg dat ik de auteur en de boodschap bepaalde kenmerken toedicht, waarop ik hier niet verder zal ingaan. Men weze gewaarschuwd!
Met vriendelijke groet

overweg13
5941

Bericht door 5941 »

Stijn014 schreef:
5941 schreef:hallo

Ik heb deze middag weer 2 spasten betrapt die grafitie aan het spuiten warren en heb er foto's van genomen en toen ik 15 min later terug ging kijken warren ze terug bezig en toen ben ik het weer gaan melden bij de stations chef en toen is de dienst securitie verwitigd en die gingen de politie van turnhout bellen ze warren de M6 weer aan volkladen maar van de stuurstand bleven ze af dat vind ik toch raar
was dat aan de sporen aan de overweg aan de guldensporenlei?
ja daar in de buurt echte straat die parallel mee loopt is hollandsestraat
melle

Bericht door melle »

5941 schreef:hallo

Ik heb deze middag weer 2 spasten betrapt die graffiti aan het spuiten warren en heb er foto's van genomen en toen ik 15 min later terug ging kijken warren ze terug bezig en toen ben ik het weer gaan melden bij de stations chef en toen heeft de dienst securitie verwittigd en die gingen de politie van turnhout bellen ze warren de M6 weer aan volkladden maar van de stuurstand bleven ze af dat vind ik toch raar
ik vind het raar dat de nmbs in turnhout geen afgesloten terrein maakt.
het is toch dom dat iedereen er kan binnenlopen!
5941

Bericht door 5941 »

Langs de zijkanten is er groen draad gezet je kant allen via de overweg de bundel in
Ze zouden beter een paar camera’s hangen dan kunnen ze het een beetje in oog houden
Plaats reactie