Lijn 36 en Lijn2

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Ruben
Berichten: 345
Lid geworden op: 01 feb 2006, 00:36
Locatie: Brugge

Bericht door Ruben »

Is het bord dat in België gebruikt wordt geen lang smal bord zonder zwarte achtergrond? (dus wit met zwarte streep)
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Tof filmpje! :wink:

Vooral het geluid van die TGV Duplexen vind ik zalig nagemaakt! :D

Maareuh, bij aankomst te Aix-en-Provence moet je wel mooi stilstaan voor het bordje "TGV 1", hé! :wink: :P
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Ruben schreef:Is het bord dat in België gebruikt wordt geen lang smal bord zonder zwarte achtergrond? (dus wit met zwarte streep)
Inderdaad, hier in België zijn dit snowboardachtige witte planken, met een zwarte streep erin! :wink:

Bij de grenzen (Quévy, Moeskroen, ...) zijn die wel nog eens op een zwarte achtergrond bevestigd! :wink:
OO-MSS

Bericht door OO-MSS »

ik vind die ICE 3 de mooiste foto,

voor de eerste foto dacht ik onmiddelijk aan het spelletje KIEKEBOE
Wover

Bericht door Wover »

Trainspotterke schreef:
Wover schreef:Het spel is Microsoft Train Simulator, en de "route" is een gratis add-on, namelijk LGVmed (Ligne à Grande Vitesse Médetirannée).

Heel uitgebreide en prachtig afgewerkte route ;)
Dat vind ik ook een pracht van een route! :D

Maar nog even vermelden, dat het bord met horizontale panto aangeeft dat je panto op dat moment naar beneden MOET zijn. Maar dit bord wordt ietsje voordien nog aangekondigd door twee horizontale, evenwijdige strepen. Die staat in die route voor het tunnelportaal dat je juist verlaten hebt op de screenshots.

Na dat stroomsas probeer ik zo snel mogelijk mijn panto terug te zetten en geef ik onmiddellijk 100 % tractie, want eenmaal de tunnel in op de achtergrond, begin je aan een lange steile helling die je maar met moeite opraakt!

Zeg Wover, hoe maak je eigenlijk filmpjes van je Trains Simulator?
Ik heb hier http://www.fraps.com voor gebruikt, maar zoals je kan zien zijn ze van niet al te beste kwaliteit, omdat ik ze nog wat heb aangepast en verkleind met windows movie maker.

Met de demo van fraps kan je wel maar filmpjes van 30 seconden maken, maar wel zoveel je wil. Ik heb nog geen beter programma gevonden ook niet.
Tux

Bericht door Tux »

SnagIT al eens geprobeerd?
Wover

Bericht door Wover »

kan je daar in-game filmpjes mee maken?
Tux

Bericht door Tux »

ja de optie staat erbij, maar het resultaat is niet echt schitterend. heb het zojuist even geprobeerd
Plaats reactie