Re: foto's van DJ

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Dirk Jumper
Berichten: 608
Lid geworden op: 31 aug 2009, 09:54
Locatie: Huerth (Duitsland)

Re: foto's van DJ

Bericht door Dirk Jumper »

Hallo,

Sorry, ik heb hier al een paar dagen niet ingecheckt. In veel dienstregelingen is opdrukken naar de tunnel een optie. Er is echter een ongeschreven regel: 1600t. Het duwen gaat door totdat het signaal Ts1 Nachschieben einstellen. Daar wordt de rijrichting gewijzigd en op naar Aken West :-)

groetjes
DJ
Dirk Jumper
Berichten: 608
Lid geworden op: 31 aug 2009, 09:54
Locatie: Huerth (Duitsland)

Re: foto's van DJ

Bericht door Dirk Jumper »

Hallo,

Op de foto arriveert HLE 1347 op het treinstation van Libramont met zijn IC naar Arlon, 05.04.2023

Afbeelding1347

groetjes
DJ
Dirk Jumper
Berichten: 608
Lid geworden op: 31 aug 2009, 09:54
Locatie: Huerth (Duitsland)

Re: foto's van DJ

Bericht door Dirk Jumper »

Hallo,

een Break-treinstel wacht op het treinstation van Welkenraedt om naar Spa-Géronstère te vertrekken. 19.12.2010:

Afbeelding402

groetjes
DJ
Dirk Jumper
Berichten: 608
Lid geworden op: 31 aug 2009, 09:54
Locatie: Huerth (Duitsland)

Re: foto's van DJ

Bericht door Dirk Jumper »

Hallo,

Hier is een kleine gimmick van mij:-)

AfbeeldingBlitzerfoto

:wink:
groetjes
DJ
Dirk Jumper
Berichten: 608
Lid geworden op: 31 aug 2009, 09:54
Locatie: Huerth (Duitsland)

Re: foto's van DJ

Bericht door Dirk Jumper »

Hallo,

De locomotief 1601 kort voor zijn (actieve) einde van zijn levensduur. Treinstation Welkenraedt.

Afbeelding1601

groetjes
DJ :wink:
Dirk Jumper
Berichten: 608
Lid geworden op: 31 aug 2009, 09:54
Locatie: Huerth (Duitsland)

Re: foto's van DJ

Bericht door Dirk Jumper »

Hallo,

Onlangs was er een nare verrassing tijdens deze hier afgebeelde treinrit. Het gaf een fout van de PZB die niet zo gemakkelijk kon worden geactiveerd. Dus blokkeerde ik het hele Rechte Rheinstrecke gedurende 40 minuten:-( Het stomme is dat enige tijd daarvoor een politieoperatie in NJ net zoveel problemen veroorzaakte en de route werd afgesloten:-( Wat nog stommer is, is dat de andere kant van de Rijn was afgesloten vanwege bouwwerkzaamheden: -) Het FERNverkeer reed over de Rechte Rheinseite! Ik werd naar het treinstation van Niederdollendorf gestuurd om het probleem op te lossen. Ik moest eerst de PZB uitdoen. Ik loste het probleem na vijf minuten op. Daarna dat ik daar bijna twee uur heb gestaan ​​tot ik weer op het traject mocht. Zoveel treinen heb ik nog nooit gezien! Hoe dan ook, ik had zeker genoeg tijd om deze foto te maken :-)

Afbeelding185 073 III

groetjes
DJ :wink:
Dirk Jumper
Berichten: 608
Lid geworden op: 31 aug 2009, 09:54
Locatie: Huerth (Duitsland)

Re: foto's van DJ

Bericht door Dirk Jumper »

Hallo,

Op 5 april 2024 heb ik een reis naar België gemaakt die vrijwel niet doorging :-( (Ik had nog twee reizen op mijn Railpass staan ​​die maar geldig waren tot 13 april). Op de terugweg (het was daar uiteraard weer droog) In Welkenraedt heb ik nog een paar foto's gemaakt. Op de foto verlaat S41 / RE29 station Welkenraedt op weg naar Aken. Is er eigenlijk ooit een trein geweest die uit zo weinig I11-rijtuigen bestond?

AfbeeldingS41 / RE29 II

Vichte:

Afbeelding381

groetjes
DJ :wink:
Plaats reactie