Nieuwtjes van Oudjes (hld 5107 en 6238)
Nieuwtjes van Oudjes (hld 5107 en 6238)
vandaag eens gaan kijken naar den 5107, maar ik kwam nog wijze dinges tegen
- Bijlagen
-
- DSC04874.JPG (203.73 KiB) 4744 keer bekeken
-
- DSC04857.JPG (223.76 KiB) 4744 keer bekeken
-
- DSC04856.JPG (250.09 KiB) 4744 keer bekeken
Je moet nu ook niet overdrijven e, langs de andere kant kan al zeker geen trein komen, aangezien het spoor bezet is, en die trein gaat ook ni ineens terug vooruitschieten zoda ge geen tijd meer hebt om van de sporen te gaan e :sTommyken schreef:Leuke foto's.
Maar 1 ding vind ik wel ambetant. En dat is de frontfoto in de sporen. Dit is levensgevaarlijk ! Ook al rijd hij achteruit, het blijft gevaarlijk.
tis een doodlopend spoor en de trein rijd achteruit en de 4 man die op dat machien zaten hebben me allemaal gezien en houden me in de gaten... dus moest ik een appelflauwte krijgen tussen die sporen zouden ze me wel zien liggen
met de fiets op de baan rijden waar geen fietspad is is ook gevaarlijk hé... veel gevaarlijker zelfs dan wat ik doe op die foto
met de fiets op de baan rijden waar geen fietspad is is ook gevaarlijk hé... veel gevaarlijker zelfs dan wat ik doe op die foto
Het gaat er niet om dat ik flauw doe. Het gaat er om U veiligheid en die van een ander. Dan mag de trein nog zo ver zijn, dan mag er nog 100man rond u staan, dan mag hij nog achteruitrijden. Het hoort eigenlijk niet. En je zegt ook dat er geen trein van de andere kant kan komen? Wel, fout, in Kleine beweging is dit toegelaten dus het kan wel zijn. ( zelfs op het noord laats, in kB, twee treinen die naar elkaar toe aan het rijden zijn, dus is gevaarlijk genoeg )
En zeker op een openbaar forum waar jan en alleman kan meekijken. Deze foto's kan de NMBS ook zien als ze willen. En kunnen U en de TB'ers iets ten laste leggen door een domme idiote foto van in het spoor getrokken. En ook nog maar denkende wat je eventueel kan verbieden aan andere spotters. Want door zulke sensatiefoto's kan de NMBS even zeggen dat er geen foto's meer mogen genomen worden en dan heb je de boel voor de rest van de spotters verziekt. En je mag ook blij zijn dat je er mag foto's nemen. Maar het is percies maar normaal dat wij daar mogen komen.
En k denk dat er nog mensen zijn die deze foto niet echt spraakmakend vinden. Maar voor de rest zijn de foto's wel goed. Dus geen paniek
En zeker op een openbaar forum waar jan en alleman kan meekijken. Deze foto's kan de NMBS ook zien als ze willen. En kunnen U en de TB'ers iets ten laste leggen door een domme idiote foto van in het spoor getrokken. En ook nog maar denkende wat je eventueel kan verbieden aan andere spotters. Want door zulke sensatiefoto's kan de NMBS even zeggen dat er geen foto's meer mogen genomen worden en dan heb je de boel voor de rest van de spotters verziekt. En je mag ook blij zijn dat je er mag foto's nemen. Maar het is percies maar normaal dat wij daar mogen komen.
En k denk dat er nog mensen zijn die deze foto niet echt spraakmakend vinden. Maar voor de rest zijn de foto's wel goed. Dus geen paniek
Tim schreef:Wees gerust Tommy, ik ken de situatie daar zeer goed en zoals Bart al zei is dat daar een doodlopend spoor dus het is onmogelijk dat er een trein van achter u zou komen. En als die vooruit rijdt is het hoogstens aan 5 km/u...
tussen kennen en kennen is twee, het gaat er om dat je sommige mensen op ideekes brengt die niet zo goed op de hoogte zijn, er zijn genoeg jonge gasten die iets minder slim zijn die ook zoiets willen maken eventueel op andere (minder veilige plaats) en als daar dan iets gebeurd en er word verwezen naar andere spotters zou het feest volledig kunnen gedaan zijn, maak zo een foto, maar houd hem dan voor jezelf, dat hier openlijk posten vind ik ook weer net iets te ver gaan, in een spoor een naderende of wegrijdende trein op foto zetten is altijd gevaarlijk
vorig jaar is een spotter zijn hand en fototoestel verloren door een trein op foto te willen zetten die langsreed hij stond jammer genoeg net iets te kort om maar een eenvoudig voorbeeld te geven, die dacht waarschijnlijk ook de zaak te kennen