Train Royal

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Tommyken

Train Royal

Bericht door Tommyken »

Via deze weg .. wil ik Steven een dikke proficiat wensen
en een staande ovatie !!! Omdat je deze trein mee mocht verzekeren !

Steven een dikke proficiat ! Ik hoop voor jou dat er nog zo enkele ritten
mogen komen !!


Hier enkele foto's van jou ritje :wink:


Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22530
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

merci maatje :-)
Beesty
Berichten: 380
Lid geworden op: 13 apr 2006, 21:36

Bericht door Beesty »

Schoon fotokes.

Btw: Bordje dat vooraan op de loc was opgehangen verloren onderweg? :twisted:
tom007

Bericht door tom007 »

mooie foto's :D
Goya

Bericht door Goya »

Gelukkig zijn de diesellocs niet moeten uitrukken om hen van L2 te plukken :twisted:
Laatst gewijzigd door Goya op 22 jun 2006, 16:19, 1 keer totaal gewijzigd.
enrico

Bericht door enrico »

leuk, blinkende 13ners :D
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22530
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

Goya schreef:Gelukkig zijn de diesellocs niet moeten uitrukken om hen van L2 te plukken :twisted:
hehe, dat zou dan pas geweest zijn nadat de tweede 13 ook defekt was, wat niet is gebeurd
Wover

Bericht door Wover »

De eerste wel ofzo?

Ge hebt toch rustig gereden, want in het filmpje op vrtnieuws stopt ge precies nogal abrupt :lol: :P
yannickvw
Berichten: 161
Lid geworden op: 22 mei 2006, 12:06

Bericht door yannickvw »

Hoe wordt dat beslist wie met zo'n trein rijdt? Is dat de "top gun"-elite van de tb's 8) . Of heeft dat er niets mee te maken? :D
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Ik denk dat eerst de factoren lijnkennis en materieelkennis meespelen. Daarna de verantwoordelijkheid (Steven is reeksverantwoordelijke als ik me niet vergis?!) en dan misschien de leeftijd...
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22530
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

SIMPY.be schreef:Ik denk dat eerst de factoren lijnkennis en materieelkennis meespelen. Daarna de verantwoordelijkheid (Steven is reeksverantwoordelijke als ik me niet vergis?!) en dan misschien de leeftijd...
de juiste bepalingen ken ik niet. ik ben al geen reeksverantwoorderlijke.
waar wel naar gekeken word is vrij eenvoudig volgens mij. van waar tot waar gaat de trein? wie kent de lijn en materieel? de rest zal hogerop wel bepaald worden denk ik, hoe en waarom weet ik niet
Wover

Bericht door Wover »

Steven schreef:
SIMPY.be schreef:Ik denk dat eerst de factoren lijnkennis en materieelkennis meespelen. Daarna de verantwoordelijkheid (Steven is reeksverantwoordelijke als ik me niet vergis?!) en dan misschien de leeftijd...
de juiste bepalingen ken ik niet. ik ben al geen reeksverantwoorderlijke.
waar wel naar gekeken word is vrij eenvoudig volgens mij. van waar tot waar gaat de trein? wie kent de lijn en materieel? de rest zal hogerop wel bepaald worden denk ik, hoe en waarom weet ik niet
als ge op hgbtf zit zult ge een streepke voorhebben zeker :P?
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22530
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

Wover schreef:
Steven schreef:
SIMPY.be schreef:Ik denk dat eerst de factoren lijnkennis en materieelkennis meespelen. Daarna de verantwoordelijkheid (Steven is reeksverantwoordelijke als ik me niet vergis?!) en dan misschien de leeftijd...
de juiste bepalingen ken ik niet. ik ben al geen reeksverantwoorderlijke.
waar wel naar gekeken word is vrij eenvoudig volgens mij. van waar tot waar gaat de trein? wie kent de lijn en materieel? de rest zal hogerop wel bepaald worden denk ik, hoe en waarom weet ik niet
als ge op hgbtf zit zult ge een streepke voorhebben zeker :P?
misschien is het eerder een - streepke ipv een + :lol: :lol:
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Zit jij achter de stuurknuppel op de laatste foto, Steven?
Schoon met de cravate aan! :P

Kun je ons anders bij deze eens vertellen wat je allemaal geleerd hebt bij de lessen protocol? :lol:
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22530
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

Trainspotterke schreef:Zit jij achter de stuurknuppel op de laatste foto, Steven?
Schoon met de cravate aan! :P

Kun je ons anders bij deze eens vertellen wat je allemaal geleerd hebt bij de lessen protocol? :lol:
idd op de laatste foto kan je, als je uw best doet, mij zien zitten. de lessen protocol moet ik nog krijgen hoor :-)
Plaats reactie