L27 & A'pen Noorderdokken

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
SIMPY.be

L27 & A'pen Noorderdokken

Bericht door SIMPY.be »

Een namiddagej spotten, resultaat:
(btw bedankt aan de bestuurders die hun rode lichten opzetten...)
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Veel kijkplezier, en commentaar is welkom!
Simon
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Amai, weer twee blinkende 13's! :D

Zeer mooie foto's! :wink:
5307
Berichten: 1078
Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:52

Bericht door 5307 »

ik heb op stopsein mijn boekje open gedaan en zal hier eens quoten wat ik daar schreef, het is gewoon zo kinderachtig geworden :evil:
ik vind (zoals anderen) dat het fenomeen 'vriendjespolitiek' gedaan moet zijn
IEMAND waarvan ik de naam niet ken heeft de gewoonte om iedereen een 0% tot 40% te geven, ok, als je de spotter niet kunt zien, stem dan gewoon niet en doe er niet express om om die persoon zijn (al dan niet) mooie foto te verkwisten door er een 0% op te geven!

hetgene er gebeurt is enorm KINDERACHTIG

ik ben met enkele anderen geweest naar antwerpen. ik en simpy.be zijn (tot nu toe) de enigen die al hebben gepost. en we kregen allemaal 20 - 30 en 40 percent, soms mss een 50 ... ik ben dit stilaan beu gekomen!!!

en ook, een weinig percentage geven omdat er een miniem paaltje opstaat, of net niet op staat, dit is belachelijk, als de trein (of persoon/voorwerp) in kwestie er maar goed opstaat is het al goed...


dus, alle mensen die zo'n punten geven, denk eens 2x na, vrienden krijgen is moeilijk, maar ze verliezen gaat vlugger dan je denkt!!!
Lukas
Berichten: 1670
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:44
Locatie: Rotselaar L 35

Bericht door Lukas »

Hoi,

Simpy,

Proficiat met je foto's;Zezijn supermooi en vooral de 82er en de 5507 vind ik supermooi.

Doe zo voort hé
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Ik stem altijd naar de foto toe, nooit naar de naam toe! :wink:
Ik kijk ook niet naar het stempercentage wanneer ik stem. Ook al staat er 63 %, dan nog durf ik een 80 % geven (zoals vandaag redelijk veel het geval was)! :wink:
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Trainspotterke schreef:Ik stem altijd naar de foto toe, nooit naar de naam toe! :wink:
Ik kijk ook niet naar het stempercentage wanneer ik stem. Ook al staat er 63 %, dan nog durf ik een 80 % geven (zoals vandaag redelijk veel het geval was)! :wink:
Toen ik eens ging stemmen wist ik eerst niet wat er mis was aan die foto's. 40 % zeg, voor dingen die veel slechter zijn geven ze meer.
genksetreinfreak

Bericht door genksetreinfreak »

Amai Simpy u photoshop heeft goed zijn best gedaan :lol:
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Bedankt allemaal!
Ik ga nu van een welverdiende nachtrust genieten.
Vanochtend 5u20 opstaan voor trein van 6uur...
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22507
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

SIMPY.be schreef:Bedankt allemaal!
Ik ga nu van een welverdiende nachtrust genieten.
Vanochtend 5u20 opstaan voor trein van 6uur...
ook ni veel gewoon he gij :-) lol :-)
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

schoon foto's, zoiets wil ik ook wel kunne maken :P
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Weer viel héél goe mee, materiaal: canon powershot a520; en heb hem een half jaar.
Dus erg veel ervaring heb ik niet. Photoshopwerk achteraf...
Bert

Bericht door Bert »

Lekker veel ingezoomd 8) mooi scherp :wink:
Tommyken

Bericht door Tommyken »

Leuke reeks... zeker de 2551 is goed geslaagd :wink:
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Ik zal er nog enkele posten. Deze zijn niet (of amper) bewerkt. En zijn natuurlijk ook niet dé beste (die staan hierboven)
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Véél plezier!
enrico

Bericht door enrico »

mooie foto's 8)
Plaats reactie