foto raden 6

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
TBbart

Bericht door TBbart »

tussen Landen en Alken. vanaf alken is het terug dubbel spoor :wink:
wrpint
Berichten: 206
Lid geworden op: 06 feb 2006, 16:07
Locatie: MI

Bericht door wrpint »

1607 schreef:welkenraedt - eupen?
Bravo !
Foto van het traject Welkenraedt - Eupen. Niet de bocht onmiddellijk na Welkenraedt. Wel een lichte bocht te Eupen-Lommerich ter hoogte van ongeveer km 4 van de aftakking van L37.
Proficiat!
1607

Bericht door 1607 »

thx. was zo het eerste waar ik aan dacht.das vanop die betonnen brug genomen zeker? kzal straks ook eens kijken voor een raadplaatje. :lol:
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22511
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

wrpint schreef:
1607 schreef:welkenraedt - eupen?
Bravo !
Foto van het traject Welkenraedt - Eupen. Niet de bocht onmiddellijk na Welkenraedt. Wel een lichte bocht te Eupen-Lommerich ter hoogte van ongeveer km 4 van de aftakking van L37.
Proficiat!
tussen welkenraedt en eupen is het L49 :wink:
wrpint
Berichten: 206
Lid geworden op: 06 feb 2006, 16:07
Locatie: MI

Bericht door wrpint »

Steven schreef:
wrpint schreef:
1607 schreef:welkenraedt - eupen?
Bravo !
Foto van het traject Welkenraedt - Eupen. Niet de bocht onmiddellijk na Welkenraedt. Wel een lichte bocht te Eupen-Lommerich ter hoogte van ongeveer km 4 van de aftakking van L37.
Proficiat!
tussen welkenraedt en eupen is het L49 :wink:
Inderdaad, ik bedoelde sowieso een vertakking van L37 en die vertakking is L49. Bedankt voor de correctie.
Inderdaad genomen vanop betonnen brug.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22511
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

hehe daar had je me dus mee liggen he door het van uit die plaats op foto te zetten, doe de lijn nochtans regelmatig, hoe een mens zich toch kan laten vangen he :lol: 8)
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Steven schreef:hehe daar had je me dus mee liggen he door het van uit die plaats op foto te zetten, doe de lijn nochtans regelmatig, hoe een mens zich toch kan laten vangen he :lol: 8)
Uw lijnkennis, jongen! :lol: :P
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22511
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

Trainspotterke schreef:
Steven schreef:hehe daar had je me dus mee liggen he door het van uit die plaats op foto te zetten, doe de lijn nochtans regelmatig, hoe een mens zich toch kan laten vangen he :lol: 8)
Uw lijnkennis, jongen! :lol: :P
snotneus gij moet zwijgen, ik ken ni alle lijnen van belgie :twisted: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :twisted: :twisted: :twisted: 8) 8) 8) 8) 8) 8)
Plaats reactie