Brugge st Pieters 12-07-'06

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Bert

Brugge st Pieters 12-07-'06

Bericht door Bert »

Een zonovergoten namiddag op het einde van het perron van Brugge-St-Pieters kon ik enkele treinen fotograferen afkomstig van de kust. Ondanks de magere cargotrafiek heb ik toch nog enkele mooie cargo's gezien. 8)
Hier ziet u enkele van mijn foto's: Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Als er iets beter kan mag je het altijd zeggen. :wink:
genksetreinfreak

Bericht door genksetreinfreak »

Mooie foto's en zeker die 22 want dat wordt toch ook stilaan zeldzaam voor goederen :)
Tommyken

Bericht door Tommyken »

Leuke reeks... aluwel mij opvalt .. tegenwoordig gemakkelijker HKM's gedaan worden met 22ers hoor! Zeker de lichtere treinen wel te verstaan. Opt noord is het regelmatig een 25 of 22 aan de kop.
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1217
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:29

Bericht door Tim »

De 22's hebben zelfs nog enkele goederentreinen in hun planning staan van Gent-Zeehaven naar Zeebrugge, die trein hier op foto rijdt dus elke weekdag :wink:
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Tim schreef:De 22's hebben zelfs nog enkele goederentreinen in hun planning staan van Gent-Zeehaven naar Zeebrugge, die trein hier op foto rijdt dus elke weekdag :wink:
Bij de foto van de dag van gisteren (woensdag) op treinfoto 2000 stond er bij dat de reeks 22 niet meer in de goederendienst voorkomt, enkel nog maar voor piekuurtreintjes!

Jaja, toch wat meer je ogen opentrekken! :wink: :P
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Brugge-Sint-Pieters is trouwens één van de weinige plaatsen waar je nog goeie foto's van Toeristentreinen kan nemen! :wink:
Terwijl de zon al naar het westen begint te gaan, kun je daar foto's nemen in NNO'elijke richting! :wink:
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1217
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:29

Bericht door Tim »

Trainspotterke schreef:
Tim schreef:De 22's hebben zelfs nog enkele goederentreinen in hun planning staan van Gent-Zeehaven naar Zeebrugge, die trein hier op foto rijdt dus elke weekdag :wink:
Bij de foto van de dag van gisteren (woensdag) op treinfoto 2000 stond er bij dat de reeks 22 niet meer in de goederendienst voorkomt, enkel nog maar voor piekuurtreintjes!

Jaja, toch wat meer je ogen opentrekken! :wink: :P
Dan heeft die persoon het bij het verkeerde eind, want ze zijn wel degelijk nog voorzien voor enkele goederentreinen tussen Gent-Zeehaven en Zeebrugge 8)
TBbart

Bericht door TBbart »

inderdaad, elke dag rijd een 22 of 25 dat verschilt van dag tot dag van Gent Zeehaven 2 keer op en af naar Zeebrugge, de diensten worden gedaan door FGSP en de 22's worden nog veel ingelegd vooral ook voor overbrenging van leeggoed.
Helaas zijn het wel veel dezelfde nummers die hier in vlaanderen rondrijden: altijd 2240,2224, 2226, 2229, 2230,2233, 2206 en 2204
van de 25's : den 2510 en 2505, zelden zie je eens andere nummers opduiken :)

ps. in Brugge word den 22 tegenwoordig ook gebruikt voor rangeerwerk.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22551
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

leuke foto's :-) doe zo verder
tom007

Bericht door tom007 »

mooie foto's :wink:
Bert

Bericht door Bert »

Bedankt voor jullie toffe reactie's:) 8)
Om alle foto's te bekijken kan je naar mijn space op msn surfen (zie onderschrift) :wink:
OO-MSS

Bericht door OO-MSS »

mooie fotos
jumper

Bericht door jumper »

Wa ist verschil tussen een 22 en 23 buiten die 3 kabels die die 23er aan zijn neus heeft hangen?
Gezien die 22 da nie heeft, kan die dan nooit in TS rijden?
1607

Bericht door 1607 »

het uiterlijk toch ook. zo goed moet je zelfs niet kijken om het verschil te zien he.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22551
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

idd de ventilatieroosters om te beginnen :-)
ontbreken bij de 22 van de lampkes boven de stuurpost
Plaats reactie