Foto's oudste trein van België

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Stijn91
Berichten: 3385
Lid geworden op: 08 feb 2011, 18:02

Re: Foto's oudste trein van België

Bericht door Stijn91 »

Ik heb vandaag in Denderleeuw die zien staan, of ze leken er toch op.
poyaud
Berichten: 528
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:43
Locatie: Aalst

Re: Foto's oudste trein van België

Bericht door poyaud »

Stijn91 schreef:Ik heb vandaag in Denderleeuw die zien staan, of ze leken er toch op.
Dit zijn de leefwagens van de zifttrein C75 en de (waalse) vernieuwingstrein P811.
(werken L89)

De leefwagens in dit topic, zijn van de (vlaamse) vernieuwingstrein P93.
Afbeelding
factageklerk

Re: Foto's oudste trein van België

Bericht door factageklerk »

Ik heb gezien dat de heren terug in Aarschot staan achter het seinhuis op een zijspoor , want er zijn vernieuwingswerken aan lijn 16 gepland. Blijkbaar is de trein nog altijd niet met pensioen.
lucky p 93

Re: Foto's oudste trein van België

Bericht door lucky p 93 »

Treinen9880 schreef:Hier zoals belooft enkele foto's van de oudste trein van België. Ik was eigenlijk iets te laat dus heb ik de loc niet op plat kunnen zetten.
hoi , hier lucky p 93 onze nieuwe leeftrein staat voor de moment te brugge , wegens de vernieuwingen tussen aarsele & tielt groetjes.
factageklerk

Re: Foto's oudste trein van België

Bericht door factageklerk »

lucky p 93 schreef:
Treinen9880 schreef:Hier zoals belooft enkele foto's van de oudste trein van België. Ik was eigenlijk iets te laat dus heb ik de loc niet op plat kunnen zetten.
hoi , hier lucky p 93 onze nieuwe leeftrein staat voor de moment te brugge , wegens de vernieuwingen tussen aarsele & tielt groetjes.
veel succes met jullie nieuwe trein, momenteel zijn jullie collega's van de p811 hier bezig in het Aarschotse.
Plaats reactie