21 maart 2012

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Plaats reactie
Meesterpeter
Berichten: 579
Lid geworden op: 27 feb 2012, 21:07
Locatie: Nederland

21 maart 2012

Bericht door Meesterpeter »

Hierbij enkele opnames gemaakt op / nabij de (Nederlandse) stations van Amsterdam-Sloterdijk (eerste 2 fotos) en te Hoofddorp (laatste 4 fotos) op 21 maart 2012.
Ondanks veel modern materieel, toch veel afwisseling. Zo kwamen langs de IC Amsterdam>Brussel met de Olympische trein, de enige grijze Fyra lok, de enige in dienst zijnde nieuwe DDZ en de Fyra "kruimeldief" op proefrit nummer 6382439................

Veel kijkplezier, Meesterpeter

© fotos Peter Eradus
Vindt U een foto mooi, klik op het duimpje ter waardering, dan weet ik wat jullie leuk vinden :D
TrainzDr3ver
Berichten: 1059
Lid geworden op: 09 apr 2008, 17:58

Re: 21 maart 2012

Bericht door TrainzDr3ver »

Mooi, vooral die DDZ vind ik de moeite, waarop kan je ze momenteel al vinden?
Meesterpeter
Berichten: 579
Lid geworden op: 27 feb 2012, 21:07
Locatie: Nederland

Re: 21 maart 2012

Bericht door Meesterpeter »

De op dit moment rijden enige twee stellen DDZ welke in de reizigersdienst rijden samen in de IC-treinen van Den Haag CS (GVC) <> Amsterdam (ASD) via Schiphol.
Ze rijden in de treinen: 2628 - 2647 - 2636 - 2655 alleen op maandag t/m vrijdag en dan onder alle voorbehoud.

Ga je toch fotograferen, zet dan vooral de stellen DDAR in de oude uitvoering op de foto, immers deze zijn over ruim één jaar verleden tijd. Nu rijden er nog zo'n 60 treinstellen van rond. Vergeet niet de combinatie met lok 1700, immers deze komt als DDZ niet meer terug, er wordt dan alleen nog maar gereden met de mDDM 6-assige motorwagens.

Gr Meesterpeter
Vindt U een foto mooi, klik op het duimpje ter waardering, dan weet ik wat jullie leuk vinden :D
Plaats reactie