Homeprint tickets

Wegwijs in dienstregelingen, tarieven en vervoersvoorwaarden in België.
Plaats reactie
steved
Berichten: 131
Lid geworden op: 30 aug 2006, 12:48

Homeprint tickets

Bericht door steved »

help!

Ik wil voor morgen nog een h/t Arlon-Luxembourg aankopen, maar de enige mogelijkheid die NMBS Europe me geeft bij de leveringswijze is "afhalen in het station"... doe ik nu iets verkeerds?

gr, Steve
Gebruikersavatar
overweg13
Berichten: 5266
Lid geworden op: 01 feb 2006, 10:22

Re: Homeprint tickets

Bericht door overweg13 »

steved schreef:help!

Ik wil voor morgen nog een h/t Arlon-Luxembourg aankopen, maar de enige mogelijkheid die NMBS Europe me geeft bij de leveringswijze is "afhalen in het station"... doe ik nu iets verkeerds?

gr, Steve
Ik vrees van wel: opsturen is uitgesloten. Maar ik vermoed dat je een code gekregen hebt waarmee je het internationale biljet ook in veel Belgische stations (ook aan sommige automaten) kunt afhalen. Maar ik ben niet bepaald een expert op internationaal gebied.
Met vriendelijke groet

overweg13
steved
Berichten: 131
Lid geworden op: 30 aug 2006, 12:48

Re: Homeprint tickets

Bericht door steved »

Ja maar om 5/6u zal er qua loketten nog niet veel open zijn (en m'n overstap in Brussel is té krap). Ik merk dat als ik een h/t A'pen Rotterdam wil boeken deze optie wel aangeboden wordt...

gr, Steve
Gebruikersavatar
overweg13
Berichten: 5266
Lid geworden op: 01 feb 2006, 10:22

Re: Homeprint tickets

Bericht door overweg13 »

Heb je dat biljet eigenlijk al betaald? Want ik denk dat je ook een reisverlenging bij de TBG kunt kopen voor het traject Arlon - Luxemburg. Ik heb dat al zo vaak zien gebeuren, dat ik vermoed dat het eerder regel dan uitzondering is. Ik zou dan de TBG zo snel mogelijk aanspreken, dat bewijst je goede trouw.
Met vriendelijke groet

overweg13
steved
Berichten: 131
Lid geworden op: 30 aug 2006, 12:48

Re: Homeprint tickets

Bericht door steved »

neen hoor, geen homeprint, geen geld ;)

Brussel - Luxemburg lukt ook nog met homeprint, maar waarom gaan Marbehan en Arlon dan niet? 't Zal wel weer één of andere bizarre regel zijn zeker...

Nuja ik zie dat ik ook in Arlon nog een trein heb 'n kwartier later, dan kan ik nog dat promobiljet gaan kopen, kom ik nog goedkoper uit :)

gr, Steve
rvdborgt
Berichten: 4322
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:09

Re: Homeprint tickets

Bericht door rvdborgt »

steved schreef:Brussel - Luxemburg lukt ook nog met homeprint, maar waarom gaan Marbehan en Arlon dan niet? 't Zal wel weer één of andere bizarre regel zijn zeker...

Nuja ik zie dat ik ook in Arlon nog een trein heb 'n kwartier later, dan kan ik nog dat promobiljet gaan kopen, kom ik nog goedkoper uit :)
Aarlen - Luxemburg moet met Homeprint kunnen. Dat heb ik al vaker gezien. Wat voor tarief wilde je kopen? Benelux-weekend? (Dat zou eigenlijk geen probleem mogen zijn.)

Groetjes,
Rian
Trammist

Re: Homeprint tickets

Bericht door Trammist »

Als ik het probeer wordt Digital Homeprint wél aangeboden hoor...

Ik heb in januari zelfs een grenskaartje Kleinbettingen-Arlon afgeprint van de NMBS-Europe-website.
steved
Berichten: 131
Lid geworden op: 30 aug 2006, 12:48

Re: Homeprint tickets

Bericht door steved »

Om de proef op de som te nemen heb ik het nu nog es geprobeerd. Arlon-Luxembourg voor morgen h/t vertrek Arlon 8u40, vertrek Luxembourg 18u20. Tarief: 2x full-flex (met railpluskaart), in totaal 15 euro. Enige leverwijze: afhalen in het station... (zit er ergens 'n bug in het systeem??)

Idd, vorig jaar heb ik nog tickets voor Arlon-Luxembourg thuis afgedrukt, ook toen had ik al railplus (maar ik dacht dat de prijs van een h/t toen nog iets hoger lag).

Bof, gelukkig kon ik in Brussel-Zuid nog vlug vlug 'n h/t kopen aan dezelfde prijs :)

gr, Steve
Plaats reactie