Aanvraag Campuskaart

Wegwijs in dienstregelingen, tarieven en vervoersvoorwaarden in België.
Plaats reactie
Sandy

Aanvraag Campuskaart

Bericht door Sandy »

Hallo, ik ben een 29 jarig vrouw en ga vanaf half september terug naar school, dit voor 1 dag per week. Van school heb ik een attest meegekregen voor het vervoer. Kan ik een campuskaart aanvragen of wat zou het voordeligst zijn voor mijn situatie.

Alvast bedankt
Gebruikersavatar
Steve
Berichten: 5298
Lid geworden op: 17 nov 2007, 10:51
Locatie: Brussel

Re: Aanvraag Campuskaart

Bericht door Steve »

Sandy schreef:Hallo, ik ben een 29 jarig vrouw en ga vanaf half september terug naar school, dit voor 1 dag per week. Van school heb ik een attest meegekregen voor het vervoer. Kan ik een campuskaart aanvragen of wat zou het voordeligst zijn voor mijn situatie.

Alvast bedankt
Campus en alle overige specifieke tarieven voor studenten en tarieven zijn nooit geldig boven de 26 jaar. Ik vrees dat je dus voor een "gewone" formule zult moeten kiezen. Bij slechts één keer per week reizen zal dat een gewoon biljet zijn, of een Pass als je enige afstand aflegt (Key Card voor korte afstanden, Rail Pass voor langere afstanden, of een gewoon biljet voor alles ertussenin). Andere formules zoals de Halftijdse Treinkaart komen te duur uit bij slechts één H/T-rit per week.

Mocht je een werkgeversbijdrage kunnen krijgen (bekijk met je werkgever of daar eventueel mogelijkheid toe is), dan wordt het wellicht wel voordeliger om naar een (Halftijdse) Treinkaart uit te kijken.
Plaats reactie