Campuskaart (2x)

Wegwijs in dienstregelingen, tarieven en vervoersvoorwaarden in België.
Plaats reactie
Aaron

Campuskaart (2x)

Bericht door Aaron »

hallo

hemel, ik heb wat doms gedaan nu waarschijnlijk, maar ja xD
ik drukte nog een attest af voor campuskaart, maar las de bijsluiter niet:
Ik heb wel enig idee wat het betekent, heb het wel nog niet gebruikt dat nieuwe attestje.

Druk een nieuw attest af
Hiermee drukt u een nieuw attest van dit type af. Opgelet: hierdoor kan een derde partij de echtheid van het eerder afgedrukte attest van dit type niet meer verifiëren.

ik vraag me dus gewoon af of het mogelijk is om 2 campuskaarten te hebben en of ik hier iets verkeerd heb gedaan?

mvg
Gebruikersavatar
Steve
Berichten: 5306
Lid geworden op: 17 nov 2007, 10:51
Locatie: Brussel

Re: Campuskaart (2x)

Bericht door Steve »

Weet niet helemaal wat je bedoelt met dat zinnetje, maar het is in ieder geval toegestaan om meerdere Campus-kaarten te hebben. Zolang je dit uiteraard kunt rechtvaardigen, ofwel aan de hand van je leeftijd (onder 18 heb je altijd recht op een Campus ongeacht begin en einde), ofwel aan de hand van je schoolattest (al steekt dat volgens mij niet zo nauw wat het begin- en eindpunt betreft). Een Campus Eupen - Luik wordt daarentegen wat lastiger als je woont in pakweg Gent en naar school gaat in Brugge. :wink:
Aaron

Re: Campuskaart (2x)

Bericht door Aaron »

dat laatste is in ieder geval geen probleem.
Ik woon zeg maar in Lichtervelde en studeer in Gent:
Ik wil 1-tje (heb hem al) voor het traject Lichtervelde-Gent, maar wil dan ook nog eentje voor het traject Zedelgem-Gent (sport) en ik heb op onze site van de UGent voor de 1ste campuskaart een attest afgedrukt (je moet dat afdrukken) en ben die campuskaart gaan halen, dus dat attest was weg. Dacht ik: dan maar nog één afdrukken en toen stond er : kopie van het vorige (leek me niet de juiste optie) of nieuw afdrukken, maar bij die optie nieuw afdrukken had ik dat rare zinnetje niet gelezen: dat de authenticiteitscode (code bovenaan het attestje, komt niet overeen met campuskaartnummer voor de duidelijkheid) niet meer verifieerbaar zou zijn... wil dat dan zeggen dat ik niet meer deze campuskaart die ik nu al heb zal kunnen valideren voor een nieuwe 10-rittenkaart telkens...

dus
- Is dat nu mogelijk die 2 campuskaarten in mijn geval?
- Kan je nu uitleggen aan de hand van mijn verduidelijking wat ik moet doen of wat dit precies betekent.

bedankt
mvg
Paul
Berichten: 1288
Lid geworden op: 09 feb 2008, 22:57
Locatie: FNU
Contacteer:

Re: Campuskaart (2x)

Bericht door Paul »

Als je met het eerste attest al een campuskaart hebt gehaald, is het toch geen probleem dat de code van dat eerste attest niet meer geldig is. Je kan dus gewoon met het tweede attest dat je hebt afgedrukt (en waarop een nieuwe code staat) een tweede campuskaart aanvragen. Gewoon doen. Om die campuskaarten te valideren heb je geen attesten nodig.
Vriendelijke groet,

Paul
http://belgischespoorlijnen.be
Aaron

Re: Campuskaart (2x)

Bericht door Aaron »

ik hoop dat het geen probleem zal zijn :wink:
korkilla

Re: Campuskaart (2x)

Bericht door korkilla »

Het reglement voor Campus is simpel.
Indien je boven 18 bent kan je zoveel campussen aanvragen als je maar wil, maar per campus moet je een attest hebben.
Je mag een campus hebben van je woonplaats naar eender waar
OFWEL van je school naar eender waar. Er is dus heel veel mogelijk!
Lichtervelde naar Oostende en Gent naar Brussel bijvoorbeeld is allemaal toegelaten in jouw geval :-)
Plaats reactie