Aansluiting in Brugge naar Lissewege

Wegwijs in dienstregelingen, tarieven en vervoersvoorwaarden in België.
Plaats reactie
Asterix
Berichten: 3845
Lid geworden op: 05 apr 2006, 00:30

Aansluiting in Brugge naar Lissewege

Bericht door Asterix »

Goedemorgen

Ik zou volgende week vanuit Leuven naar Lissewege willen sporen, met de noodzakelijke overstap te Brugge.

Via de IC-A heb ik 4 minuten overstaptijd in Brugge.
Via de IC-E moet ik al ongeveer 40 minuten wachten.

Er rijdt slechts één treintje per uur naar Lissewege. Is de overstap met de IC-A gegarandeerd? Kan ik dat ergens raadplegen op de website van de NMBS? Alvast niet in de reisplanner of bij stationsinfo blijkbaar.
Retard
Berichten: 2980
Lid geworden op: 30 jun 2012, 11:23
Locatie: De Kust

Re: Aansluiting in Brugge naar Lissewege

Bericht door Retard »

Jeroen schreef:Goedemorgen

Ik zou volgende week vanuit Leuven naar Lissewege willen sporen, met de noodzakelijke overstap te Brugge.

Via de IC-A heb ik 4 minuten overstaptijd in Brugge.
Via de IC-E moet ik al ongeveer 40 minuten wachten.

Er rijdt slechts één treintje per uur naar Lissewege. Is de overstap met de IC-A gegarandeerd? Kan ik dat ergens raadplegen op de website van de NMBS? Alvast niet in de reisplanner of bij stationsinfo blijkbaar.
De voorziene wachttijd voor deze trein is een drietal minuten, al hoewel het veelal langer is, omdat de onderstationchef vindt dat "da toch ni zo sant, 't omnibusje naar Zèèbrughe". Als de IC A natuurlijk veel vertraging heeft, is ook de trein naar Zeebrugge weg, maar de IC A is tijdens de daluren meestal voor zijn uur in Brugge. De laatste trein, E971 wacht wel een halfuur. Ook zijn er twee P-treinen, E7057 en E8054.
Plaats reactie