mag je met een vrijbiljet voor frankrijk gratis met TGV

Wegwijs in dienstregelingen, tarieven en vervoersvoorwaarden in België.
Plaats reactie
pascal

mag je met een vrijbiljet voor frankrijk gratis met TGV

Bericht door pascal »

Hallo ik geraak niet op extraweb en ik zou in de paasvakantie met de TGV naar lyon willen . Maar ik weet niet of dat met onze vrijbiljetten voor Frankrijk mogelijk is. alvast bedankt voor jullie antwoord.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22504
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: mag je met een vrijbiljet voor frankrijk gratis met TGV

Bericht door Steven »

met vrijbiljetten kan je op TGV doch opgelet voor bepaalde zaken.
Binnen frankrijk kan je op TGV mits een toeslag die (als de prijs niet is aangepast) ofwel 1,5 ofwel 8,5 euro bedraagt. Neem je echter een internationale TGV (eentje die de grens over gaat) dan zijn er andere tarieven van toepassing. Info ook te verkrijgen aan het loket van de grote stations waar ze internationale biljetten verkopen.
pascal

Re: mag je met een vrijbiljet voor frankrijk gratis met TGV

Bericht door pascal »

Dus is het beter dat ik de gewone trein van Kortrijk naar Lille neem en dan pas de TGV ???
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22504
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: mag je met een vrijbiljet voor frankrijk gratis met TGV

Bericht door Steven »

pascal schreef:Dus is het beter dat ik de gewone trein van Kortrijk naar Lille neem en dan pas de TGV ???
Dat gaat u zeker kosten besparen, de extra toeslag kan je ook gewoon in belgie kopen aan het loket in Gent, Brussel, Antwerpen, Brugge, ...
pascal

Re: mag je met een vrijbiljet voor frankrijk gratis met TGV

Bericht door pascal »

in elk geval bedankt voor je antwoord ik zal morgen eens naar station van Brugge gaan. Maar uit ervaring weet ik dat ze daar meestal van niet veel weten. :(
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22504
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: mag je met een vrijbiljet voor frankrijk gratis met TGV

Bericht door Steven »

Dat is weer een ander verhaal.
pascal

Re: mag je met een vrijbiljet voor frankrijk gratis met TGV

Bericht door pascal »

Ik heb mijn plaatsen vandaag gereserveerd we moeten wel in Lille opstappen want alles was volzet. reserveringskosten voor vertrek is 8.2 euro per persoon bij terugkomst 2 euro per persoon.

En dit mag ook gezegd worden de loketbediende was héél behulpzaam en vriendelijk :D
Plaats reactie