Veranderen Abo

Wegwijs in dienstregelingen, tarieven en vervoersvoorwaarden in België.
Slos

Bericht door Slos »

Optie 2 vandaag dus geprobeerd in Aalter. Geen enkel probleem. De loketbediende's waren een beetje verontwaardigd dat die in Gent er niks van gezegd had. 'k Heb nog €104 teruggekregen van mijn €126. Dat maakt €22 down the drain, voor een domme vergissing en 4 dagen abo. :roll:
Ik heb m'n lesje geleerd. :wink:
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22510
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

eind goed al goed zeggen we dan he :-)
Pieter

Bericht door Pieter »

In Kapellen en Antwerpen zit ik met het volgende probleem

Ik heb een jaarabonnement Kapellen - Antwerpen met DeLijn bij.

In kapellen zijn ze totaal hunne kluts kwijt, dus maar naar Anwerpen Centraal gegaan.

Daar zeggen ze, ja, we zetten uw abonnement hier stop, en het resterende bedrag gebruiken we voor een nieuw jaarabonnement. Maar daar ben ik niets mee. Wie weet ga ik volgend jaar nimmer naar Antwerpen.

Een andere oplossing. Abo van 3 maanden. Maar dan moet ik bij het volgende abo terug de opleg van de lijn betalen, hoewel ik al voor een heel jaar betaald heb.

Dit is toch niet echt een voorbeeld van goede communicatie en klantvriendelijkheid he! Soms denk ik dat het beter is van mijn abo zo te laten. Maar het gaat hier wel om iets meer dan 100 euro he...

Weet er iemand waar ik best terrecht kan met mijn probleem. (Want ik vermoed dat ik niet de enige ben met een jaarabonnement + delijn)
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22510
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

het probleem zal em dus blijkbaar zitten in het hoeveelste deel van u abo eigenlijk trein is en welk deel bus beslaat van de prijs, om dan te gaan terugbetalen is da idd vrij ingewikkeld denk ik
Plaats reactie