Go Pass betalen vanuit Nederland

Wegwijs in dienstregelingen, tarieven en vervoersvoorwaarden in België.
Plaats reactie
kvv

Go Pass betalen vanuit Nederland

Bericht door kvv »

Binnenkort een reis naar België op de agenda. Maar ik zag dat je enkel met creditcard of allemaal Belgische betaalmiddelen kunt betalen.

Hoe kun je zonder creditcard je biljet betalen vanuit Nederland?
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22507
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Go Pass betalen vanuit Nederland

Bericht door Steven »

Waar wil je die aankopen? loket? automaat? beide zouden normaal buitenlandse kaarten moeten aanvaarden. (de nieuwe automaten toch)
kvv

Re: Go Pass betalen vanuit Nederland

Bericht door kvv »

Via de website van NMBS. Go Pass Roosendaal is alleen via internet te koop. Die was voor mij het makkelijkste aangezien ik dan vanaf Rotterdam geen overstap meer zou hebben.
rvdborgt
Berichten: 4325
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:09

Re: Go Pass betalen vanuit Nederland

Bericht door rvdborgt »

kvv schreef:Via de website van NMBS. Go Pass Roosendaal is alleen via internet te koop. Die was voor mij het makkelijkste aangezien ik dan vanaf Rotterdam geen overstap meer zou hebben.
Op de binnenlandse website zie ik alleen maar e-banking van Belgische banken en credircards staan. Op de website van NMBS Europe zie ik ook e-Maestro. Ik weet niet of er Nederlandse banken zijn die daaraan meedoen.

Wat is je bestemming in België en op wat voor dag? Ga je ook nog terug? Wat heb je in Nederland voor korting? Het is niet gezegd dat dit het goedkoopste ticket is.

Groetjes,
Rian
The_Knitter
Berichten: 587
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:33
Locatie: Zwijndrecht NEDERLAND

Re: Go Pass betalen vanuit Nederland

Bericht door The_Knitter »

E-Maestro kan je altijd gebruiken als je een Maestro-pas hebt.
Misschien is er iemand binnen je familie of vriendenkring die een creditcard heeft, en jij hem/haar het geld dan geeft?
Plaats reactie