Trein Sarajevo -> Mostar

Wegwijs in dienstregelingen, tarieven en vervoersvoorwaarden in België.
Plaats reactie
Horatio
Berichten: 140
Lid geworden op: 22 apr 2011, 22:14

Trein Sarajevo -> Mostar

Bericht door Horatio »

Hey,

Weet er iemand of er nog een trein rijdt tussen Sarajevo en Mostar? Toen ik enkele maanden geleden keek op hafas stond die er wel nog tussen, maar nu kan ik zelfs het station Mostar niet vinden.
Volgens de site van de Bosnische spoorwegen rijdt deze wel nog, echter lijkt deze site al jaren niet meer geüpdate. :roll:
Anders wordt het de bus :)

mvg,
kika
Berichten: 2858
Lid geworden op: 15 apr 2008, 03:00
Locatie: BRD

Re: Trein Sarajevo -> Mostar

Bericht door kika »

Al een aantal keer gehad, dat ik daar te laat op sta en heb ik geen zin om pas 's avonds te gaan, dus neem ik snel een bus. :mrgreen: 7:15 's morgens of iets rond 19u 's rijdt 'ie avonds. Bel anders even met +381 33 650 852, het loket in Sarjevo.
Horatio
Berichten: 140
Lid geworden op: 22 apr 2011, 22:14

Re: Trein Sarajevo -> Mostar

Bericht door Horatio »

kika schreef:Bel anders even met +381 33 650 852, het loket in Sarjevo.
Haha, meen je dat? M'n Bosnische uitspraak is niet meer wat het geweest is :lol:
kika
Berichten: 2858
Lid geworden op: 15 apr 2008, 03:00
Locatie: BRD

Re: Trein Sarajevo -> Mostar

Bericht door kika »

Als je telefoonvrees hebt, kan ik je enkel wijzen op dit hier: http://www.zfbh.ba/zfbhbax/Ispravni2014-2015.pdf zoals je daar kan lezen vertrekt er ook dit jaar weer een trein om 7:15 en om 18:57 in Sarajavo naar Mostar. Toegegeven, de tabel komt niet erg overtuigend over. Links en rechts staan er op de internets nog andere tijden, maar nooit meer dan een half uur verschil dan wat in die pdf staat. Ik ken je reisplanning niet, maar je kan ook gewoon de dag voor je treinreis je treinkaartje halen om zeker te zijn.
Horatio
Berichten: 140
Lid geworden op: 22 apr 2011, 22:14

Re: Trein Sarajevo -> Mostar

Bericht door Horatio »

Het plan is om 2 dagen in Sarajevo te verblijven, ik zal het daar dan wel zien. En anders neem ik wel de bus.
Toch bedankt voor je antwoorden :wink:
Horatio
Berichten: 140
Lid geworden op: 22 apr 2011, 22:14

Re: Trein Sarajevo -> Mostar

Bericht door Horatio »

Even ter aanvulling:

De trein van Sarajevo naar Mostar rijdt nog altijd! Zoals eerder gezegd vertrek om 07:15 en om 18:57.
Heb gewoon de indruk dat geen enkele trein van de ZFBH meer vermeld staat in hafas, behalve die van en naar Zagreb.
Plaats reactie