Zomertarieven?

Wegwijs in dienstregelingen, tarieven en vervoersvoorwaarden in België.
Plaats reactie
Trein30
Berichten: 1398
Lid geworden op: 25 jun 2013, 11:29
Locatie: FCV

Zomertarieven?

Bericht door Trein30 »

Eventjes een klein vraagje hier: weet er iemand soms hoe het dit jaar zit met de zomertarieven van de NMBS?

Normaal gezien zijn ze rond deze tijd van het jaar al druk bezig met de promoties rond de "Summer Deals" - dit jaar: oorverdovende stilte...
AfbeeldingAfbeelding
Eimai
Berichten: 795
Lid geworden op: 10 mar 2009, 15:05

Re: Zomertarieven?

Bericht door Eimai »

Er is de Go Unlimited voor de jeugd. Over andere deals voor de rest heb ik ook niks gehoord.
profke
Berichten: 629
Lid geworden op: 09 sep 2009, 14:26

Re: Zomertarieven?

Bericht door profke »

een aantal pendelaars (zoals ondergetekende) krijgt tijdens de zomer er een gratis overstap bij....
telt dat niet mee als tarief?
Gebruikersavatar
Zorba
Berichten: 149
Lid geworden op: 25 nov 2010, 22:16

Re: Zomertarieven?

Bericht door Zorba »

Go Unlimited is wel een fantastisch aanbod, en ook duidelijk een poging om MOBIB snel geïntegreerd te krijgen.
Trein30
Berichten: 1398
Lid geworden op: 25 jun 2013, 11:29
Locatie: FCV

Re: Zomertarieven?

Bericht door Trein30 »

Zorba schreef:Go Unlimited is wel een fantastisch aanbod, en ook duidelijk een poging om MOBIB snel geïntegreerd te krijgen.
Ja, maar daar ben ik ondertussen weinig mee. Zesentwintig ben ik al lang niet meer... :(
AfbeeldingAfbeelding
fets
Berichten: 183
Lid geworden op: 06 sep 2009, 10:19
Locatie: 1210

Re: Zomertarieven?

Bericht door fets »

Weekendbiljet is geldig van vrijdagochtend tem maandagavond in de zomer...

http://www.belgianrail.be/nl/vervoersbe ... iljet.aspx
Gebruikersavatar
Zorba
Berichten: 149
Lid geworden op: 25 nov 2010, 22:16

Re: Zomertarieven?

Bericht door Zorba »

Trein30 schreef:
Zorba schreef:Go Unlimited is wel een fantastisch aanbod, en ook duidelijk een poging om MOBIB snel geïntegreerd te krijgen.
Ja, maar daar ben ik ondertussen weinig mee. Zesentwintig ben ik al lang niet meer... :(
Voor mij is het ook jammer genoeg binnenkort gedaan met het jongerenaanbod. Dus deze zomer er nog volop van genieten :wink:
apestaart
Berichten: 309
Lid geworden op: 04 aug 2009, 08:35
Locatie: Oostende

Re: Zomertarieven?

Bericht door apestaart »

Trein30 schreef:Eventjes een klein vraagje hier: weet er iemand soms hoe het dit jaar zit met de zomertarieven van de NMBS?

Normaal gezien zijn ze rond deze tijd van het jaar al druk bezig met de promoties rond de "Summer Deals" - dit jaar: oorverdovende stilte...
Waarschijnlijk afgeschaft. :x
Plaats reactie