welk station,wanneer een 16

Wegwijs in dienstregelingen, tarieven en vervoersvoorwaarden in België.
Plaats reactie
MGRoverdriver

welk station,wanneer een 16

Bericht door MGRoverdriver »

Beste,

volgende week zou ik graag een 16 gaan spotten.(verm maandag). Waar kan ik dat het beste doen. (station)
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

in oostende zie jer er elke dag wel een paar dacht ik :P
Gebruikersavatar
trainfreak
Berichten: 2625
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere

Bericht door trainfreak »

Je woont in Mechelen, dus zou ik je Gent aanraden, Brussel gaat ook wel.
willem

Bericht door willem »

Er rijd elke dag een 16 met een piekuurtrein. Sochtends van Oostende naar Schaarbeek (07:19 vertrek in oostende) en savonds in de omgekeerde richting (vertrek 16:09 in schaarbeek). Van die laatste ben ik niet 100% zeker, maar ik neem die trein altijd sochtends en daar hangt een 16 voor (ik denk een 1601 of een 1608=goudkleurig)
TBbart

Bericht door TBbart »

op http://www.stopsein.net/lines.php?lid=148 deze link van stopsein vind je intressante plaatsen :wink: om de 16 op foto te zetten :wink:
Jonathan

Bericht door Jonathan »

willem schreef:Er rijd elke dag een 16 met een piekuurtrein. Sochtends van Oostende naar Schaarbeek (07:19 vertrek in oostende) en savonds in de omgekeerde richting (vertrek 16:09 in schaarbeek). Van die laatste ben ik niet 100% zeker, maar ik neem die trein altijd sochtends en daar hangt een 16 voor (ik denk een 1601 of een 1608=goudkleurig)
Ik neem ook elke werkdag (met uitzondering van de maandag) de 7009. De laatste tijd heb ik er ook wel eens een 21 aan zien hangen. Overegens is de 8003 ook (bijna) altijd met een 16. De 8002 in hetzelfde geval. De 7003 zou normaal ook met een 16 moeten getrokken worden.
Plaats reactie