langste ononderbroken treinrit in België

Wegwijs in dienstregelingen, tarieven en vervoersvoorwaarden in België.
SarahS

langste ononderbroken treinrit in België

Bericht door SarahS »

Ik ben een volledige treinleek, in termen van techniek zowel als in termen van dit forum. Als ik deze vraag in een foute categorie post: corrigeer me dan, dan verplaats ik het topic.

Ik ben op zoek naar de langste ononderbroken (dus zonder overstappen) treinroute binnen de Belgische grenzen. begin en eindstation zijn niet van belang.

Liefst in termen van stops, haltes -> dus de treinlijn met de meeste stops. Eventueel mag 'lang' ook geïnterpreteerd worden als aantal minuten, (dus langste tijd op één trein) of kilometers.

Dankjewel,

Sarah
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22493
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: langste ononderbroken treinrit in België

Bericht door Steven »

Oostende - Eupen met ongeveer 3u rittijd. Ook Brussel - Arlon valt onder deze noemer. De eerste voor zowat 250 km en de tweede voor 200km. Met de meeste stops moet je ofwel Antwerpen - Nijvel nemen (S1 verbinding) ofwel de L trein Zeebrugge - Mechelen
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Re: langste ononderbroken treinrit in België

Bericht door Shrek »

Steven schreef:Oostende - Eupen met ongeveer 3u rittijd. Ook Brussel - Arlon valt onder deze noemer. De eerste voor zowat 250 km en de tweede voor 200km. Met de meeste stops moet je ofwel Antwerpen - Nijvel nemen (S1 verbinding) ofwel de L trein Zeebrugge - Mechelen
IC Oostende-Luchthaven met 3u01 past eveneens in dat rijtje :)
Gebruikersavatar
Steve
Berichten: 5298
Lid geworden op: 17 nov 2007, 10:51
Locatie: Brussel

Re: langste ononderbroken treinrit in België

Bericht door Steve »

Alle worden moeiteloos geklopt door de IC (vroeger IR genaamd) De Panne - Landen, met 3.29 u rittijd tussen beide eindpunten, als je tenminste treinen bekijkt die permanent rijden.