Willen de spoorwegen wel internationale reizigers?

Wegwijs in dienstregelingen, tarieven en vervoersvoorwaarden in België.
rdv
Berichten: 1223
Lid geworden op: 06 jul 2012, 18:55

Re: Willen de spoorwegen wel internationale reizigers?

Bericht door rdv »

Treinreiswinkel was een goede tip, dankjewel.
Correcte en duidelijke antwoorden, betere prijzen dan bij b-europe (118 EUR ipv 205 EUR) voor zelfde product, én mogelijkheid voor Thalys-punten en bahn.bonus (hoewel ik dat pas zal geloven als ik ze op mijn rekening zie verschijnen).

Ik wacht nog steeds op de offerte van de heenreis bij b-europe, zelfs 48u na een herinnering is er nog geen antwoord, en ook niet op mijn laatste vraag op hun offerte voor de terugreis. Volgens mij wissen ze hun vragenlijst op het einde van de dag (sarcasme-modus).

Jammer dat mijn geld naar Nederland gaat, ik zou het liever aan "onze" spoorwegen geven (maar niet ten koste van alles).
rvdborgt
Berichten: 4313
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:09

Re: Willen de spoorwegen wel internationale reizigers?

Bericht door rvdborgt »

rdv schreef:Treinreiswinkel was een goede tip, dankjewel.
Correcte en duidelijke antwoorden, betere prijzen dan bij b-europe (118 EUR ipv 205 EUR) voor zelfde product, én mogelijkheid voor Thalys-punten en bahn.bonus (hoewel ik dat pas zal geloven als ik ze op mijn rekening zie verschijnen).
De Treinreiswinkel is o.a. DB-agentschap en kan dus ook bonuspunten op je tegoed boeken.
rdv schreef:Jammer dat mijn geld naar Nederland gaat, ik zou het liever aan "onze" spoorwegen geven (maar niet ten koste van alles).
Het zijn alleen de provisie en de boekingskosten die bij de Treinreiswinkel blijven. Voor de rest krijgen de gebruikte vervoerders gewoon hun geld. Ook de NMBS.

Groetjes,
Rian
dentheo
Berichten: 8167
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:53
Locatie: Kalmthout

Re: Willen de spoorwegen wel internationale reizigers?

Bericht door dentheo »

Inderdaad DB, je zal dan ook een DB kaartje krijgen....
Theo
Groeten vanop de Heide
kika
Berichten: 2859
Lid geworden op: 15 apr 2008, 03:00
Locatie: BRD

Re: Willen de spoorwegen wel internationale reizigers?

Bericht door kika »

rdv schreef:én mogelijkheid voor Thalys-punten en bahn.bonus (hoewel ik dat pas zal geloven als ik ze op mijn rekening zie verschijnen).
Mocht je toevallig weten wie/waar te vragen/klagen wanneer er bahn.bonuspunten missen, hoor ik het graag. Zowel bahnbonus-service@bahn.de als http://www.bahnbonus-shopping.de/T10049 ... gutschrift hebben me geen fatsoenlijke antwoorden gegeven.
rvdborgt
Berichten: 4313
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:09

Re: Willen de spoorwegen wel internationale reizigers?

Bericht door rvdborgt »

kika schreef:
rdv schreef:én mogelijkheid voor Thalys-punten en bahn.bonus (hoewel ik dat pas zal geloven als ik ze op mijn rekening zie verschijnen).
Mocht je toevallig weten wie/waar te vragen/klagen wanneer er bahn.bonuspunten missen, hoor ik het graag. Zowel bahnbonus-service@bahn.de als http://www.bahnbonus-shopping.de/T10049 ... gutschrift hebben me geen fatsoenlijke antwoorden gegeven.
Als DB zelf geen afdoende reactie geeft, dan lijkt me de söp de volgeden stap:
www.soep-online.de

Groetjes,
Rian
Plaats reactie