gemeenterepertorium versie 2017

Wegwijs in dienstregelingen, tarieven en vervoersvoorwaarden in België.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
overweg13
Berichten: 5260
Lid geworden op: 01 feb 2006, 10:22

gemeenterepertorium versie 2017

Bericht door overweg13 »

Op http://blog.seniorennet.be/overweg13/ar ... ID=2069209 vind je een link naar de nieuwste versie van mijn gemeenterepertorium. Opmerkingen welkom!
Met vriendelijke groet

overweg13
trainlovertje
Berichten: 2325
Lid geworden op: 02 dec 2014, 20:18
Locatie: Landen
Contacteer:

Re: gemeenterepertorium versie 2017

Bericht door trainlovertje »

Een kleine aanvulling: meteen toen ik de lijst van updates op mijn scherm kreeg, zag ik 'Campushopper' staan. Welnu, die rijdt al niet meer sinds eind juni van dit jaar. Sinds 1 september rijdt de 45 weer om de 15 minuten, net zoals het voor de invoering van de Campushopper was. Met andere woorden: het idee van de Campushopper is 'afgevoerd', omdat de vraag naar een bus tussen verschillende campussen te klein was.
Of misschien zijn de nieuwigheden vanaf 1 september voor een volgend jaar? :wink:
Gebruikersavatar
overweg13
Berichten: 5260
Lid geworden op: 01 feb 2006, 10:22

Re: gemeenterepertorium versie 2017

Bericht door overweg13 »

Via een ander forum had ik deze opmerking ook al gekregen. Toch bedankt! Ik heb de wijziging aangebracht in mijn basisbestand, maar kan uiteraard het gedownloade bestand niet zonder meer wijzigen. Maar tegen de volgende keer zal deze fout er dus uit zijn.
Met vriendelijke groet

overweg13
Gebruikersavatar
Steve
Berichten: 5296
Lid geworden op: 17 nov 2007, 10:51
Locatie: Brussel

Re: gemeenterepertorium versie 2017

Bericht door Steve »

Ik heb zeker niet alles in Brussel nagekeken, maar alvast in Jette is tram 94 jaren geleden 93 geworden en is er ook tram 62 gekomen.
Gebruikersavatar
overweg13
Berichten: 5260
Lid geworden op: 01 feb 2006, 10:22

Re: gemeenterepertorium versie 2017

Bericht door overweg13 »

Ik weet ook niet hoe Jette mivb de verschillende versies overleefd heeft, want ik hou de Brusselse toestanden al enkele jaren niet meer bij. Het is dus inderdaad een onnauwkeurig restant uit lang voorbije jaren. De reden waarom? Ik heb destijds, bij de allereerste pogingen tot opstellen van dit repertorium de MIVB aangeschreven voor een overzicht van hun lijnen en vooral van de gemeenten die deze lijnen doorkruisten. Hun enige reactie was of ik commerciële bedoelingen had - wat nu niet bepaald het geval was - en ik wacht dus nog altijd op een overzicht. Enkele jaren later ben ik via dit of een ander forum toch aan een overzicht van de MIVB geraakt, maar dat is ondertussen ook verouderd, zoals je terecht hebt opgemerkt. Dat Jette er nog tussen staat is dus een vergissing. Bedankt om het te melden!
Met vriendelijke groet

overweg13
Plaats reactie