vernieuwde website nmbs: kaart ontbreekt

Wegwijs in dienstregelingen, tarieven en vervoersvoorwaarden in België.
Plaats reactie
joverwimp
Berichten: 39
Lid geworden op: 15 feb 2018, 10:24

vernieuwde website nmbs: kaart ontbreekt

Bericht door joverwimp » 23 jul 2018, 15:15

Op de routeplanner kon je vroeger een kaartje raadplegen, waarop de bestemming in detail te zien was (straatomgeving).
Niet alleen stations maar eender welke bus-of tramhalte. Nu niet meer, waarom?
Via facebook stelde ik de vraag aan een medewerker van de nmbs. Hij wist het ook niet en zou navragen.
Na een week en een herinnering: 'We zijn ermee bezig. Alles wat betreft cartografie op de nieuwe website wordt in een latere fase voorzien.'


HLE18
Berichten: 102
Lid geworden op: 07 feb 2015, 12:22

Re: vernieuwde website nmbs: kaart ontbreekt

Bericht door HLE18 » 23 jul 2018, 17:19

joverwimp schreef:
23 jul 2018, 15:15
Na een week en een herinnering: 'We zijn ermee bezig. Alles wat betreft cartografie op de nieuwe website wordt in een latere fase voorzien.'
:shock: Kunnen ze niet eerst alles laten werken en dan pas omschakelen...

dekooiker
Berichten: 1379
Lid geworden op: 14 okt 2007, 21:09
Locatie: FKI

Re: vernieuwde website nmbs: kaart ontbreekt

Bericht door dekooiker » 24 jul 2018, 09:03

We zijn ermee bezig.
Dat is één van de meest gebruikte antwoorden bij de spoorwegen.
Hoe minder belangrijk de dienst, hoe frequenter deze woorden in de mond genomen worden.

Het lijkt een gewoonte van vervoerbedrijven om eerst dingen aan te passen en stuk voor stuk te vervolledigen.
Je bent er als gebruiker niet altijd iets mee en ik denk ook dat eerst alles afwerken en dan in dienst stellen een verstandig idee is.
De trein.
Alleen voor durvers.

joverwimp
Berichten: 39
Lid geworden op: 15 feb 2018, 10:24

Re: vernieuwde website nmbs: kaart ontbreekt

Bericht door joverwimp » 26 jul 2018, 16:24

Zelfde vraag gesteld aan de klantendienst.

Antwoord: Uw reactie vereist verder onderzoek door de bevoegde dienst.
Zodra wij meer vernemen over het probleem dat u aankaartte, contacteren wij u opnieuw.

Bijkomend antwoord: Het kaartje is inderdaad niet meer beschikbaar op de nieuwe website. We hebben het doorgegeven aan de bevoegde dienst. Hartelijk bedankt voor uw feedback over de nieuwe website.

Gebruikersavatar
overweg13
Berichten: 3905
Lid geworden op: 01 feb 2006, 10:22

Re: vernieuwde website nmbs: kaart ontbreekt

Bericht door overweg13 » 26 jul 2018, 16:48

joverwimp schreef:
26 jul 2018, 16:24
....aankaartte...
Gevatte kerels en grieten bij de klantendienst....
Met vriendelijke groet

overweg13

Plaats reactie