Op de routeplanner kon je vroeger een kaartje raadplegen, waarop de bestemming in detail te zien was (straatomgeving).
Niet alleen stations maar eender welke bus-of tramhalte. Nu niet meer, waarom?
Via facebook stelde ik de vraag aan een medewerker van de nmbs. Hij wist het ook niet en zou navragen.
Na een week en een herinnering: 'We zijn ermee bezig. Alles wat betreft cartografie op de nieuwe website wordt in een latere fase voorzien.'
vernieuwde website nmbs: kaart ontbreekt
Re: vernieuwde website nmbs: kaart ontbreekt
Kunnen ze niet eerst alles laten werken en dan pas omschakelen...
Re: vernieuwde website nmbs: kaart ontbreekt
We zijn ermee bezig.
Dat is één van de meest gebruikte antwoorden bij de spoorwegen.
Hoe minder belangrijk de dienst, hoe frequenter deze woorden in de mond genomen worden.
Het lijkt een gewoonte van vervoerbedrijven om eerst dingen aan te passen en stuk voor stuk te vervolledigen.
Je bent er als gebruiker niet altijd iets mee en ik denk ook dat eerst alles afwerken en dan in dienst stellen een verstandig idee is.
Dat is één van de meest gebruikte antwoorden bij de spoorwegen.
Hoe minder belangrijk de dienst, hoe frequenter deze woorden in de mond genomen worden.
Het lijkt een gewoonte van vervoerbedrijven om eerst dingen aan te passen en stuk voor stuk te vervolledigen.
Je bent er als gebruiker niet altijd iets mee en ik denk ook dat eerst alles afwerken en dan in dienst stellen een verstandig idee is.
De trein.
Alleen voor durvers.
Alleen voor durvers.
Re: vernieuwde website nmbs: kaart ontbreekt
Zelfde vraag gesteld aan de klantendienst.
Antwoord: Uw reactie vereist verder onderzoek door de bevoegde dienst.
Zodra wij meer vernemen over het probleem dat u aankaartte, contacteren wij u opnieuw.
Bijkomend antwoord: Het kaartje is inderdaad niet meer beschikbaar op de nieuwe website. We hebben het doorgegeven aan de bevoegde dienst. Hartelijk bedankt voor uw feedback over de nieuwe website.
Antwoord: Uw reactie vereist verder onderzoek door de bevoegde dienst.
Zodra wij meer vernemen over het probleem dat u aankaartte, contacteren wij u opnieuw.
Bijkomend antwoord: Het kaartje is inderdaad niet meer beschikbaar op de nieuwe website. We hebben het doorgegeven aan de bevoegde dienst. Hartelijk bedankt voor uw feedback over de nieuwe website.