Vandaag op Black Friday: treintickets aan 5 euro

Wegwijs in dienstregelingen, tarieven en vervoersvoorwaarden in België.
Plaats reactie
Asterix
Berichten: 3845
Lid geworden op: 05 apr 2006, 00:30

Vandaag op Black Friday: treintickets aan 5 euro

Bericht door Asterix »

Wie vandaag een ticket koopt op de website van NMBS, reist met een H/T-ticket aan 5 euro. De dag moet wel bij de aankoop al worden gekozen. Reizen kan tot en met 14 december.
Gebruikersavatar
overweg13
Berichten: 5260
Lid geworden op: 01 feb 2006, 10:22

Re: Vandaag op Black Friday: treintickets aan 5 euro

Bericht door overweg13 »

Het is eigenlijk een typisch voorbeeld van het blind volgen van trends. Wat is nu eigenlijk de meerwaarde van dit initiatief? Nieuwe reizigers aantrekken? Die bezoeken de site van de NMBS niet. En dus is dit hoogstens een buitenkans voor wie eens een zinloze uitstap wil plannen voor een prijsje. Het is zo een typisch product van hedendaagse marketing dat compleet aan zijn doelstelling - meer reizigers aantrekken? - voorbijgaat.
Met vriendelijke groet

overweg13
trainlovertje
Berichten: 2325
Lid geworden op: 02 dec 2014, 20:18
Locatie: Landen
Contacteer:

Re: Vandaag op Black Friday: treintickets aan 5 euro

Bericht door trainlovertje »

overweg13 schreef: 23 nov 2018, 13:20 Het is eigenlijk een typisch voorbeeld van het blind volgen van trends. Wat is nu eigenlijk de meerwaarde van dit initiatief? Nieuwe reizigers aantrekken? Die bezoeken de site van de NMBS niet. En dus is dit hoogstens een buitenkans voor wie eens een zinloze uitstap wil plannen voor een prijsje. Het is zo een typisch product van hedendaagse marketing dat compleet aan zijn doelstelling - meer reizigers aantrekken? - voorbijgaat.
Dat durf ik toch wel tegen te spreken, want ik heb hiervan via allerhande kanalen advertenties gezien in het begin van de week, maar ik heb in die tijd geen enkele keer de trein genomen, noch de website bezocht. Mij (als "tijdelijke niet-treinreiziger") hebben ze dus toch bereikt.
Jan-Mark
Berichten: 376
Lid geworden op: 08 feb 2017, 11:12

Re: Vandaag op Black Friday: treintickets aan 5 euro

Bericht door Jan-Mark »

Na 1,5 uur besteed te hebben aan vele pogingen om tickets te kopen, heb ik het maar opgegeven. Elke keer een 502-foutmelding of als je wilt betalen de tekst “oeps, er ging iets mis. Gelieve opnieuw te proberen.” Erg jammer dat het bij de NMBS niet lukt om zo’n actie goed te laten verlopen op hun website.
Freken
Berichten: 140
Lid geworden op: 17 mar 2018, 21:33
Locatie: FDR

Re: Vandaag op Black Friday: treintickets aan 5 euro

Bericht door Freken »

En ze krijgen het niet meer in orde want de verkoop wordt vroegtijdig afgesloten. De actie een dag verlengen blijkt een brug te ver, we mogen niet te klantvriendelijk worden hé. :roll:
etoile du nord
Berichten: 552
Lid geworden op: 03 nov 2007, 22:18
Locatie: Zingem ( Kruisem )
Contacteer:

Re: Vandaag op Black Friday: treintickets aan 5 euro

Bericht door etoile du nord »

Via de website van de NMBS is het me niet gelukt , maar wel via de app en mobiel internet ( ook niet via Wifi )
En betaling met Paypal na enkele aarzelingen
Ik heb dus mijn mobiele Black Friday tickets ontvangen
Afbeelding
trainlovertje
Berichten: 2325
Lid geworden op: 02 dec 2014, 20:18
Locatie: Landen
Contacteer:

Re: Vandaag op Black Friday: treintickets aan 5 euro

Bericht door trainlovertje »

NMBS dezemorgen op Facebook:
NMBS schreef:Door het grote aantal bezoekers op onze site naar aanleiding van de Black Friday actie, konden we jammer genoeg niet aan alle aanvragen voldoen.
We excuseren ons voor het veroorzaakte ongemak en stellen alles in het werk opdat dit niet meer zal voorvallen.
Een verlenging van de actie of iets in die aard zit er dus niet in, zoals verwacht eigenlijk.
Plaats reactie