Thalys tickets...

Wegwijs in dienstregelingen, tarieven en vervoersvoorwaarden in België.
Plaats reactie
fabke

Thalys tickets...

Bericht door fabke »

Hallo,

Ben nieuw bij de NMBS en heb vorige week mijn 4 gratis tickets Thalys/Eurostar ontvangen , nu zou ik graag in maart met trein van Lille naar Angers gaan , hoe gebruik ik die tickets?

Enkel in te ruilen aan loket NMBS Europe of kan ik ze via het internet gebruiken en welke code heb ik dan nodig?

Alvast bedankt
groentje
Berichten: 7261
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Re: Thalys tickets...

Bericht door groentje »

Enkel aan een loket, en aangezien die tickets voor Thalys dan wel Eurostar zijn, en de trein die je wil nemen een TGV is (Je mag trouwens niet vertekken vanaf Rijsel, het moet vanaf Brussel voor die tickets), kan je ze niet gebruiken daarvoor. Op het moment van je reis, zal je dan 1 jaar voor de NMBS werken? Vraag in dat geval tijdig je gratis ticket voor Frankrijk aan, en je betaalt slechts de reservatie, iets tussen 1,50 en 9 euro, afhankelijk van de te verwachten drukte op die trein. Dat kan wellicht ook online, kopieer de link uit Railfacilities op het intranet. Indien je nog geen jaar binnen bent, doe je zoals alle andere reizigers en probeer je zo vroeg mogelijk te reserveren, de verkoop start 3 maand op voorhand, meestal.
fabke

Re: Thalys tickets...

Bericht door fabke »

groentje schreef: 16 jan 2019, 18:55 Enkel aan een loket, en aangezien die tickets voor Thalys dan wel Eurostar zijn, en de trein die je wil nemen een TGV is (Je mag trouwens niet vertekken vanaf Rijsel, het moet vanaf Brussel voor die tickets), kan je ze niet gebruiken daarvoor. Op het moment van je reis, zal je dan 1 jaar voor de NMBS werken? Vraag in dat geval tijdig je gratis ticket voor Frankrijk aan, en je betaalt slechts de reservatie, iets tussen 1,50 en 9 euro, afhankelijk van de te verwachten drukte op die trein. Dat kan wellicht ook online, kopieer de link uit Railfacilities op het intranet. Indien je nog geen jaar binnen bent, doe je zoals alle andere reizigers en probeer je zo vroeg mogelijk te reserveren, de verkoop start 3 maand op voorhand, meestal.
Héél erg bedankt voor de uitgebreide info :D , ik ben nog maar paar weken actief , heb ondertussen tickets besteld voor Rijsel-Angers en zal die gratis tickets wel eens gebruiken voor een weekendje Parijs of Londen :P
HLE18
Berichten: 433
Lid geworden op: 07 feb 2015, 12:22

Re: Thalys tickets...

Bericht door HLE18 »

Londen best voor 30 maart :lol:
Plaats reactie