Later op de avond van Antwerpen naar Nederland in 2007

Wegwijs in dienstregelingen, tarieven en vervoersvoorwaarden in België.
Plaats reactie
Sinterklaas

Later op de avond van Antwerpen naar Nederland in 2007

Bericht door Sinterklaas »

Hallo allen,

Ik heb een vraag over de situatie vanaf pakweg september 2007, in verband met de veranderingen rond de HSL en de nieuwe halte Noorderkempen.

Mijn vraag is: is het tegen die tijd nog mogelijk om later op de avond (vertrek niet voor kwart voor 11) vanaf Antwerpen op de één of andere manier met de trein Nederland te bereiken? (Welke stad in Nederland maakt niet uit.) Zo ja, betreft het dan een Intercity, een stoptrein, of moet het met de HSL? En is al duidelijk wat de vertrektijden (zo laat mogelijk op de avond dus) vanuit Antwerpen dan zullen zijn? Ik heb over die vertrektijden namelijk niets kunnen vinden, en ik weet niet in hoeverre alle toekomstige vertrektijden al in de online-informatie zijn opgenomen.

Ik hoop maar dat je dan later op de avond nog steeds terug naar Nederland kunt komen. Bij voorbaat dank voor uw antwoord!

Klaas.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22509
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

die tijden zullen vermoedelijk een kleine maand voor het in voege komen er van medegedeeld worden
Sinterklaas

Bericht door Sinterklaas »

Steven schreef:die tijden zullen vermoedelijk een kleine maand voor het in voege komen er van medegedeeld worden
OK vandaar, thanks.
Plaats reactie