Dienstregeling off-line?

Wegwijs in dienstregelingen, tarieven en vervoersvoorwaarden in België.
Plaats reactie
PV

Dienstregeling off-line?

Bericht door PV »

Hoe kan ik het best de dienstregeling off-line raadplegen op mijn laptop? Ik lees hier en daar op internet dat er een ARI cd-rom bestaat, maar waar kan ik die downloaden?
nicken

Re: Dienstregeling off-line?

Bericht door nicken »

PV schreef:Hoe kan ik het best de dienstregeling off-line raadplegen op mijn laptop? Ik lees hier en daar op internet dat er een ARI cd-rom bestaat, maar waar kan ik die downloaden?
hier: http://ari.b-holding.be/root2/default.asp?langue=1

succes met het bollen nog :wink:
PV

Bericht door PV »

Ik bedoel off-line, dus zonder connectie met het internet. Niet alle stations hebben een draadloze hotspot van Telenet. Wil dus eigenlijk de dienstregeling ergens downloaden (liefst in de vorm van een zoekprogramma zoals online op de website).
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22510
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Dienstregeling off-line?

Bericht door Steven »

nicken schreef:
PV schreef:Hoe kan ik het best de dienstregeling off-line raadplegen op mijn laptop? Ik lees hier en daar op internet dat er een ARI cd-rom bestaat, maar waar kan ik die downloaden?
hier: http://ari.b-holding.be/root2/default.asp?langue=1

succes met het bollen nog :wink:
dat is de online versie en is niet te downloaden nicken
hij bedoeld of de cd rom versie ergens online af te halen is, maar tot op heden niet mogelijk of iemand moet een illegale kopie online zetten. legaal is ze enkel te verkrijgen in de stations, telefonisch te bestellen dacht ik en in een aantal zaken waar nmbs producten worden verkocht
nicken

Bericht door nicken »

staat nochtans in een HTML versie,da kun je op een cd fiksen en het zo zlef verder in elkaar draaien,da ben in zeker,maar wat copyright dan zegt weet ik niet,neem contact op met de NMBS
PV

Re: Dienstregeling off-line?

Bericht door PV »

Steven schreef: dat is de online versie en is niet te downloaden nicken
hij bedoeld of de cd rom versie ergens online af te halen is, maar tot op heden niet mogelijk of iemand moet een illegale kopie online zetten. legaal is ze enkel te verkrijgen in de stations, telefonisch te bestellen dacht ik en in een aantal zaken waar nmbs producten worden verkocht
Volgens ik goed begrijp is de cd-rom dus niet gratis. Foei foei, nmbs!
PV

Bericht door PV »

nicken schreef:staat nochtans in een HTML versie,da kun je op een cd fiksen en het zo zlef verder in elkaar draaien,da ben in zeker,maar wat copyright dan zegt weet ik niet,neem contact op met de NMBS
Die html versie kan je niet off-line gebruiken. Vanaf je op "opzoeken" klikt is er verbinding met de webserver nodig.
nicken

Re: Dienstregeling off-line?

Bericht door nicken »

PV schreef:
Steven schreef: dat is de online versie en is niet te downloaden nicken
hij bedoeld of de cd rom versie ergens online af te halen is, maar tot op heden niet mogelijk of iemand moet een illegale kopie online zetten. legaal is ze enkel te verkrijgen in de stations, telefonisch te bestellen dacht ik en in een aantal zaken waar nmbs producten worden verkocht
Volgens ik goed begrijp is de cd-rom dus niet gratis. Foei foei, nmbs!
de hemd is niet ver van het lijf hè,ze moeten toch ergens de centjes halen hè :lol:
Mss eens aan mensen vragen van die computerclubkes bij het spoor,die kennen genoeg van die vuile smeerlaperij,ken zo een die bij het spoor werkt,z'n kot ligt vol met illigale software,niet meer gezond :shock:
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22510
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Dienstregeling off-line?

Bericht door Steven »

PV schreef:
Steven schreef: dat is de online versie en is niet te downloaden nicken
hij bedoeld of de cd rom versie ergens online af te halen is, maar tot op heden niet mogelijk of iemand moet een illegale kopie online zetten. legaal is ze enkel te verkrijgen in de stations, telefonisch te bestellen dacht ik en in een aantal zaken waar nmbs producten worden verkocht
Volgens ik goed begrijp is de cd-rom dus niet gratis. Foei foei, nmbs!
id cd rom te koop he, is de reden waarom ze het papieren spoorboekje wouden afschaffen, maar al een geluk dat ze het niet gedaan hebben
nicken

Re: Dienstregeling off-line?

Bericht door nicken »

Steven schreef:
PV schreef:
Steven schreef: dat is de online versie en is niet te downloaden nicken
hij bedoeld of de cd rom versie ergens online af te halen is, maar tot op heden niet mogelijk of iemand moet een illegale kopie online zetten. legaal is ze enkel te verkrijgen in de stations, telefonisch te bestellen dacht ik en in een aantal zaken waar nmbs producten worden verkocht
Volgens ik goed begrijp is de cd-rom dus niet gratis. Foei foei, nmbs!
id cd rom te koop he, is de reden waarom ze het papieren spoorboekje wouden afschaffen, maar al een geluk dat ze het niet gedaan hebben
idd,niet iedereen geeft internet,digitale televisie en nog van die stuf,zeker oudere mensen niet,dus tis maar goed dat ze nog bestaan,alloewel dat in beperkte oplage zal zijn denk ik
Frank
Berichten: 229
Lid geworden op: 31 jan 2006, 23:48

Bericht door Frank »

Het bestaat voor off-line gebruik met Windows Mobile. Als je dat besturingssysteem zou kunnen emuleren op je laptop ben je er ook eigenlijk.

Snel even gezocht en dit gevonden: http://www.gorissen.info/Pierre/item/20 ... c-emulator
nicken

Bericht door nicken »

Frank schreef:Het bestaat voor off-line gebruik met Windows Mobile. Als je dat besturingssysteem zou kunnen emuleren op je laptop ben je er ook eigenlijk.

Snel even gezocht en dit gevonden: http://www.gorissen.info/Pierre/item/20 ... c-emulator
mss kunde dat in dual boot zetten of zo,die windows mobile :D
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Lol, die emulator zit sowiso ook standaart in VS.NET
nicken

Bericht door nicken »

SIMPY.be schreef:Lol, die emulator zit sowiso ook standaart in VS.NET
Tis bij d'n dienen hiere dade moet zijn,blijkbaar ne artiest in het rpogrammeren :D :lol:
Plaats reactie